ترویج ارزش های دینی در غالب برنامه های متنوع رسالت فرهنگی ماست

double-quot

بابلسر – جارپرس – رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بابلسر در جمع کارشناسان فرهنگی گفت: مطرح نمودن و ترویج ارزش های دینی در غالب برنامه های متنوع رسالت فرهنگی ماست.

کد خبر : 19626
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اسفند 1395 - 6:17
ترویج ارزش های دینی در غالب برنامه های متنوع رسالت فرهنگی ماست

 

 

 

به گزارش جارپرس، حجت الاسلام سید علی محمد هاشمی با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره در خصوص حقوق شهروندی و عفاف و حجاب بیان داشت: برپایی همایش و هم اندیشی با موضوع حجاب و عفاف و برگزاری نمایشگاه محصولات فرهنگی از جمله فعالیت های تأثیر گذار شهرستان بوده است.

 

وی افزود: اجرای گفتمان های دینی با استفاده از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه با موضوعات دوست یابی، جوان و اخلاق اسلامی، همزیستی با خانواده و جامعه، زوج های جوان، خانواده خوشبخت و پویا که هم اکنون بیست و یکمین کارگاه مهارت های زندگی در حال اجراست بخش دیگری از این فعالیت ها می باشد.

 

هاشمی تصریح کرد: بهره گیری از جلسات جامعه روحانیت با توجه به حضور علما، ائمه جمعه و جماعات در امور یومیه و زندگی مردم به ویژه در مساجد و طرح موضوع در محافل به همراه تهیه و توزیع بسته های فرهنگی مورد توجه قرار گرفته است.

 

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیعات اسلامی بابلسر، حجت الاسلام هاشمی با اشاره به آسیب های اجتماعی که نسل جوان و نوجوان جامعه را تهدید می کند بیان داشت: رشد آمار طلاق، اعتیاد، بزهکاری و غیره مسائل اصلی خانواده هاست که باید با ارائه راهکار های مناسب و با استفاده از افراد متخصص و متعهد به مرور زمان با احیای فرهنگ ناب دینی “امر به معروف و نهی از منکر” جامعه را بیمه نماییم.

 

به گفته وی تبلیغات محیطی و چهره به چهره برای افراد در مقاطع مختلف سنی راهکاری مناسب است. در این زمینه با برگزاری جلسات مشاوره رایگاه هفتگی صمیمانه در این راه گام برداشته ایم که شاهد آثار خوبی هم هستیم.

 

وی خاطر نشان کرد: بزرگترین خانواده دینی و تشکل کشور، هیئت های مذهبی می باشند که بهترین پایگاه ترویج فرهنگ شریعت ناب اسلامی هستند به ویژه در ایامی همچون محرم، رمضان، فاطمیه که جوانان با روحی پاک و عشق خالصانه به ائمه معصومین(ع) در این محافل دینی حضور دارند و این فرصتی طلایی برای مروجان و عالمان دینی برای احیای سنت های حسنه می باشد.

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.