ترامپ: شکست دلار یعنی شکست در یک جنگ‌جهانی!

double-quot تهران - جارپرس - دونالد ترامپ هشدار داد، اگر آمریکا در جنگ ارزی به چین ببازد به معنای شکست ایالات متحده در یک جنگ جهانی است.
کد خبر : 119751
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1402 - 19:11
ترامپ: شکست دلار یعنی شکست در یک جنگ‌جهانی!

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا طی مصاحبه‌ای با فاکس نیوز بیان کرد: اگر آمریکا در جنگ ارزی به چین ببازد، ما به یک کشور درجه دوم تبدیل خواهیم شد. دلار آمریکا چیزی است که ما را قوی و قدرتمند نگه می‌دارد.

وی در این مصاحبه گفت: ایران از طریق چین با عربستان سعودی توافق می‌کند و چین قدرت را به دست می‌گیرد. چین می‌خواهد استاندارد ارزی را تغییر دهد و اگر چنین چیزی رخ دهد و ما (آمریکا) در این موضوع به چین ببازیم، انگار در یک جنگ جهانی شکست می‌خوریم و بدین ترتیب به کشوری درجه دوم تبدیل خواهیم شد.

ترامپ همچنین مدعی شد: کشورهای غربی ارتباط با برزیل را به دلیل نفوذ چین از دست داده‌اند و این کشورها در آستانه قطع ارتباط با کلمبیا هستند. از طرف دیگر، ایران و روسیه هم با چین متحد شده‌اند.

این رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در پایان ضمن اشاره به رابطه فرانسه با چین و دیدار اخیر امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه و شی جینپینگ، رئیس‌جمهوری چین مجددا تاکید کرد: چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟ ما در حال شکست هستیم. اگر ارز خودمان را از دست بدهیم، یعنی در یک جنگ جهانی شکست خورده‌ایم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.