ترامپ تکرار انتخابات را خواستار شد!

double-quot  تهران - جارپرس - دونالد ترامپ ساعاتی بعد از اعلام شکست "بیک مسترز"، نامزد جمهوریخواه ایالت آریزونا در کسب کرسی "مارک کلی" دموکرات در مجلس سنای آمریکا، شدیدا از این مساله عصبانی شده و خواستار تکرار برگزاری انتخابات شد!
کد خبر : 106675
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آبان 1401 - 18:03
ترامپ تکرار انتخابات را خواستار شد!

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، به نقل از پایگاه شبکه ام.اس.ان، با اعلام پیروزی “کاترین کورتز ماستو”، سناتور دموکرات در ایالت نوادا تعداد کرسی‌های دموکراتها در این مجلس به ۵۰ عدد رسیده و تنها مانده تکلیف کرسی ایالت جورجیا در مجلس سنا با برگزاری دور دوم انتخابات تعیین شود.

پیش از پیروزی دموکراتها در ایالت نوادا، پیروزی “کِلی” در آریزونا تقریبا کسب کنترل سنا توسط دموکرات‌های آمریکا را تضمین کرد و شکست مسترز ضربه‌ای دیگر را به دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا که حمایت تمام عیاری را از نامزد جمهوریخواهان به عمل آورده بود، وارد کرد.

ترامپ در واکنش به این اتفاق در پستی که در آستانه برگزاری جشن عروسی کوچکترین دخترش در اقامتگاه مارالاگو منتشر کرد، مقامات مجری انتخابات در ایالت آریزونا را متهم به “احمق” و “فاسد” بودن کرد. این در حالی است که خیلی از این مقامات جمهوریخواه هستند.

ترامپ در پستی در شبکه اجتماعی خودش به نام تروث سوشال نوشت: مقامات احمق و احتمالا فاسد، کنترل انتخابات لکه دار شده در آریزونا را از دست داده‌اند. دستگاه‌ها در مناطق جمهوریخواه خراب شدند. باید فورا درخواست شود که انتخاباتی جدید برگزار شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.