0 نظر
151 بازدید

ترامپ به انتقاد ترزا می از انتشار ویدئوهای ضداسلامی پاسخ داد

double-quot

تهران-جارپرس-پس از اینکه دفتر «ترزا می» نخست وزیر انگلیس روز چهارشنبه به انتقاد از بازنشر چند ویدئوی ضداسلامی در صفحه توئیتر «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا پرداخت، وی به این مسئله واکنش نشان داد.

کد خبر : 23887
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 آذر 1396 - 4:58
ترامپ به انتقاد ترزا می از انتشار ویدئوهای ضداسلامی پاسخ داد

به گزارش جارپرس از ایرنا، ترامپ خطاب به «می» در صفحه توئیتر خود نوشت: به من توجه نکن، حواست به تروریسم اسلامگرای افراطی باشد که در انگلیس ریشه دوانده است. ما وضعمان خوب است.
ترامپ روز چهارشنبه چند ویدئوی ضداسلامی را که توسط «جیدا فرانسن» نایب رئیس حزب راست افراطی «اول انگلیس» منتشر شده بود، بازنشر داد که این اقدام مورد انتقاد مردم و سیاستمداران قرار گرفت.
از جمله معترضان، «جرمی کوربین» رهبر حزب کارگر انگلیس بود که در صفحه توئیتر خود نوشت: این مطالب مشمئزکننده، خطرناک و تهدیدی برای جامعه است.
سخنگوی نخست وزیر انگلیس هم این اقدام را «اشتباه» خواند و گفت: مردم انگلیس عقاید متعصبانه راست افراطی را که خلاف ارزش‌های کشور است، رد می‌کنند.
جیدا فرانسن نایب رئیس حزب مذکور است که ویدئوهایی از ضرب و شتم چند جوان و شکستن یک مجسمه مسیحی را در توئیتر منتشر و تلاش کرده بود این اقدامات را به مسلمانان نسبت دهد.
این فعال سیاسی انگلیس بارها به علت استفاده از ادبیات ضداسلامی در دادگاه محکوم و جریمه شده است. یکی از آخرین موارد آن به ابتدای ماه جاری میلادی برمی‌گردد که وی به یک زن مسلمان به علت استفاده از حجاب توهین کرده بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.