0 نظر
155 بازدید

ترامپ: بدون تامین بودجه دیوار مرزی، قانون داکایی در کار نخواهد بود

double-quot

تهران – جارپرس -دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه در توییتی تاکید کرد که اجرای قانونی موسوم به داکا در ارتباط با کودکانی که به طور غیرقانونی به ایالات متحده آورده شده اند، بدون تامین بودجه دیوار مرزی، عملی نخواهد شد.

کد خبر : 24184
تاریخ انتشار : جمعه 8 دی 1396 - 14:28
ترامپ: بدون تامین بودجه دیوار مرزی، قانون داکایی در کار نخواهد بود

به گزارش جارپرس به نقل از  ایرنا، وی توییت کرد: به دمکرات ها گفته شده است و کاملا شیر فهم شده اند که بدون برپایی دیوار به شدت مورد نیاز در مرز جنوبی و پایان دادن به زنجیره هولناک مهاجرت و سیستم مسخره بخت آزمایی در مورد مهاجرت، داکا وجود خارجی ندارد. ما باید از کشورمان به هر بهایی محافظت کنیم.
طرح داکا در سال ۲۰۱۲ به فرمان باراک اوباما رئیس جمهوری وقت آمریکا اجرایی شد و نزدیک به ۸۰۰ هزار مرد و زن جوان را تحت حمایت قرار داد.
این قانون به آندسته از مهاجران غیرقانونی که در زمان کودکی وارد آمریکا شده اند و به «رویاپردازان» مشهور هستند، اجازه اقامت مشروط در این کشور را می‌دهد.
ترامپ پیشتر در سال جاری سیاست دوره اوباما را که به افراد برخوردار از قانون داکا امکان ماندن در آمریکا را می داد، ملغی اعلام کرد.
دمکرات ها کوشیده اند قانون داکا را به طرح اصلاحات مالیاتی جمهوریخواهان پیوند زنند، اقدامی که موفقیتی در بر نداشته است. هر دو حزب دمکرات و جمهوریخواه آمریکا توافق دارند که سیاست مهاجرتی از اولویت مهمی در سال جدیدی میلادی برخوردار خواهد بود.
دونالد ترامپ روز جمعه در توییت دیگری از رسانه ها به دلیل ارائه گزارش هایی در مورد پایین بودن میزان محبوبیت وی انتقاد کرد و نوشت: اگرچه اخبار جعلی عاشق حرف زدن در مورد میزان به اصطلاح پایین محبوبیت من هستند، (برنامه) فاکس اند فرندز نشان داد که میزان محبوبیت من در ۲۸ دسامبر ۲۰۱۸ (۷ دی ماه ۱۳۹۶) تقریبا به اندازه میزان محبوبیت پرزیدنت اوباما در ۲۸ دسامبر ۲۰۰۹ یعنی ۴۷ درصد بود و این امر به رغم اخبار منفی گسترده علیه ترامپ و کلک سوار کردن در مورد روسیه به واقعیت تبدیل شد.
این توییت به نظرسنجی موسسه راسموسن اشاره داشت که در برنامه فاکس اند فرندز مورد بحث قرار گرفت. در آن نظرسنجی، میزان محبوبیت ترامپ ۴۶ درصد در برابر محبوبیت ۴۷ درصدی اوباما اعلام شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.