ترامپ، گزارش نیویورک تایمز را “گمراه کننده” دانست

double-quot تهران - جارپرس - ترامپ در بیانیه‌ای گزارش اخیر روزنامه نیویورک تایمز را که کارزار تبلیغاتی‌اش و حزب جمهوری خواه در سال گذشته میلادی بیش از ۱۲۲ میلیون دلار از اهداکنندگان پول به دست آورده، رد کرد و گمراه کننده دانست.
کد خبر : 52656
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 فروردین 1400 - 12:06
ترامپ، گزارش نیویورک تایمز را “گمراه کننده” دانست

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نیویورک تایمز ادعا می‌کند که تحقیقاتش نشان داده است که فقط در دو ماه و نیم آخر سال ۲۰۲۰، کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری سابق آمریکا، کمیته ملی جمهوری خواهان و حساب‌های مشترک آنها بیش از ۵۳۰ هزار دلار واریزی به ارزش ۶۴.۳ میلیون دلار از سوی اهداکنندگان آنلاین داشتند.

ترامپ در بیانیه‌ای با رد این ادعا اعلام کرد: در یک داستان کاملا حزبی دیگر، نیویورک تایمز شکست خورده این بار هم حمله کاملا گمراه کننده و یک طرفه را علیه ما منتشر کرد که هدفش بی اعتبار کردن عملیات جمع آوری کمک‌های مردمی رکورددار از سوی ما در طول مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۰ است.

وی بار دیگر بر متقلبانه برگزار شدن انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته میلادی تاکید کرد و در ادامه بیانیه خود آورده است: حمایت از ما در ۲۰۲۰ بسیار بزرگ بود و چیزی بود که تا پیش از این دیده نشده بود. این برای حزب دموکرات یک تهدید بزرگ بود و همین مساله شرح می‌دهد که چرا نیویورک تایمز سریعا به دفاع از متحدان چپ گرای رادیکال خودش پرداخته است. پیش از دو کارزار انتخاباتی ما در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰، جمهوری خواهان همیشه دلارهای اهداکنندگان را از دست می‌دادند. اما حالا ما پیروز شدیم چون ما حزب طبقه “کارگران آمریکایی‌ها” هستیم و در بازی خود دموکرات‌ها را شکست می‌دهیم.

رئیس جمهوری سابق ‌آمریکا همچنین تاکید کرد که بسیاری از حامیانش بارها و بارها پول داده‌اند.

وی مدعی شد که نیویورک تایمز این جزئیات را می‌داند اما آنها را در “داستان” روز شنبه خود ذکر نکرد. ترامپ یک بار دیگر “تقلب در رای گیری پستی دموکرات‌ها” را متهم کرد.

رئیس جمهوری سابق آمریکا همچنین از میلیون‌ها آمریکایی که به وی رای دادند، پول اهدا کردند یا داوطلب شدند، تشکر کرد.

جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا از سوی کالج الکترال در ۱۴ دسامبر پیروز انتخابات ریاست جمهوری نوامبر ایالات متحده اعلام شد. اما ترامپ از پذیرش شکست امتناع کرد و مدعی شده که این انتخابات با تقلب همراه بوده است.

در مارس سال جاری میلادی، نخستین حضور اصلی ترامپ در انظار عمومی از زمان ترک کاخ سفید انجام شد و ترامپ در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کار ۲۰۲۱ در اورلاندو گفت که شاید بار دیگر در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شود. وی همچنین خواستار تغییر انتخاباتی در آمریکا شده است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.