ترافیک نیمه‌سنگین در ۳ محور مواصلاتی/ بارش باران در جاده‌های ۲ استان‌

double-quot تهران - جارپرس - رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را شرح داد.
کد خبر : 106339
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 آبان 1401 - 12:42
ترافیک نیمه‌سنگین در ۳ محور مواصلاتی/ بارش باران در جاده‌های ۲ استان‌

 

به گزارش جارپرس از ایسنا؛ سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور گفت: ترافیک نیمه‌سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل میدانک تا حسنکدر وجود دارد. همچنین محورهای کرج – قزوین در محدوده مهرویلا و قزوین – کرج در محدوده پل فردیس دارای ترافیک نیمه سنگین است، تردد در دیگر جاده‌های کشور بدون مشکل خاصی در حال انجام است و هیچ گره ترافیکی گزارش نشده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی‌ورانندگی درباره وضعیت انسداد جاده‌ها اظهار کرد: تنها محور مسدود شریانی کشور جاده ریگان – ایرانشهر و تنها محور دارای انسداد فصلی جاده لاسم – ارجمند است. همچنین محور غیرشریانی زرآباد – چاهان نیز مسدود است.

وی درباره آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان‌های فارس و کرمان مشاهده می‌شود. با توجه به شرایط جوی با احتیاط و رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از سرعت و سبقت غیرمجاز بپرهیزند. همچنین در شرایط بارش باران رعایت فاصله طولی رانندگان با خودروی جلویی حائز اهمیت است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع حرکت حتما با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.