0 نظر
152 بازدید

ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس

double-quot

نوشهر – جارپرس – رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان های چالوس و کلاردشت گفت: با پایان تعطیلات، اکنون ترافیک جاده چالوس در مسیر شمال به جنوب سنگین است.

کد خبر : 21062
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 خرداد 1396 - 9:05
ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، مهدی صفایی افزود : درحال حاضر شاهد افزایش تعداد خودروهای درحال تردد در مسیر شمال به جنوب کندوان از مرزن آباد به سمت تونل کندوان هستیم.
وی تصریح کرد: ترافیک در محدوده شهر مرزن آباد، دزدبن، هزارچم، سیاه بیشه و پل زنگوله سنگین تر است.
رئیس اداره راهداری چالوس با اشاره به ترافیک مسیر، از رانندگان خواست علاوه بر رعایت قوانین و داشتن صبوری و حوصله در رانندگی با سرعت مطمئن و رعایت فاصله طولی از خودروی جلو حرکت کنند.
وی همچنین از آمادگی کامل تمامی نیروهای راهداری خبر داد و گفت : سه تیم راهداری در مسیر ۸۰ کیلومتری این جاده در دهنه شمال تونل کندوان، ولی آباد و پل زغال با در اختیار داشتن امکانات و تجهیزات در آماده باش قرار دارند.
کرمعلی اسدی، مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز هوای این منطقه را صاف اعلام کرد و گفت: در حال حاضر دمای هوای این منطقه ۲۴ درجه سانتیگراد است.
حدود ۸۰ کیلومتر از مسیر ۱۶۰ کیلومتری جاده کوهستانی چالوس – کرج(کندوان) جزء حوزه استحفاظی مازندران و بقیه نیز مربوط به استان البرز است و بیش از ۱۵ تونل کوچک و بزرگ و تعدادی پل در طول مسیر دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.