0 نظر
107 بازدید

ترافیک سنگین در تونل توحید و نواب

double-quot تهران - جارپرس - رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، ترافیک را در بزرگراه نواب و تونل توحید سنگین اعلام کرد و گفت: بزرگراه‌های تهران کرج و برعکس، همت، حکیم، هاشمی رفسنجانی، یادگار، سلیمانی، بابایی، امام علی(ع)، باقری، زین‌الدین، اشرفی و چمران دارای ترافیک روان هستند.
کد خبر : 129815
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مرداد 1402 - 19:12
ترافیک سنگین در تونل توحید و نواب

به گزارش جارپرس از ایرنا از پلیس راهور، سرهنگ علی‌اصغر شریفی گفت: بزرگراه‌های یادشده که معمولا پرترافیک بودند، اکنون در هر ۲ مسیر دارای ترافیکی روان و خلوت است و در مسیر خیابان آزادی نیز در هر ۲ مسیر که معمولاً در این ساعات متراکم بود، وضعیت خوبی را شاهد هستیم.

وی، ترافیک محدوده بزرگراه نواب و ورودی داخل تونل توحید را سنگین اعلام کرد و گفت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت برای زودتر رسیدن یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی‌کشی که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند زیرا حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطرساز و خطرآفرین هستند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی و خلوت تردد کنند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در همه تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند زیرا برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

سرهنگ شریفی از عابران پیاده خواست به هیچ عنوان از وسط بزرگراه‌ها و آزادراه‌ها تردد نکنند و حتما از پل‌های عابر برای تردد استفاده کنند.

وی از رانندگان خواست اگر از خروجی رد شدند، هیچ گاه اقدام به دنده عقب نکنند و از رمپ و خروجی‌های بعدی ادامه مسیر دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.