ترافیک روان و کاهش ۱۸.۸درصدی تردد در جاده‌ها/ لزوم بستن زنجیرچرخ در گردنه‌های برفگیر

double-quot تهران - جارپرس - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اشاره به اینکه در حال حاضر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند، از تردد روان در این محورها خبر داد و افزود: رانندگان از ترددهای غیر ضرور خودداری کرده و در صورت ضرورت حتما در گردنه‌های برفگیر از زنجیر چرخ استفاده کنند.
کد خبر : 112518
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 دی 1401 - 22:21
ترافیک روان و کاهش ۱۸.۸درصدی تردد در جاده‌ها/ لزوم بستن زنجیرچرخ در گردنه‌های برفگیر

 

به گارش جارپرس از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی در تشریح آخرین وضعیت راه‌های کشور با اشاره به وضعیت محورهای شمالی گفت: در حال حاضر شاهد تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه‌تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) هستیم همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

وی درباره وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز به ترافیک پرحجم و روان در آزادراه قزوین – کرج در محدوده های امامزاده طاهر و پل فردیس اشاره کرد و افزود: محور ریگان – ایرانشهر و  پونل  – خلخال در حال حاضر مسدود است. همچنین محورهای لاسم – ارجمند، وازک – بلده، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، شهرجدید هشتگرد – طالقان و گنجنامه – تویسرکان دارای انسداد فصلی هستند.

وی ادامه داد: محور قدیم خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد – پل زال و محور خرم آباد – کوهدشت انجام می شود.

وی تاکید کرد: بستن زنجیرچرخ در گردنه‌های برفگیر و پرهیز از تردد غیرضروری، اطمینان از پربودن باک خودرو در آغاز سفر و سالم بودن سیستم بخاری و برف پاک‌کن از مواردی است که رانندگان باید مورد توجه ویژه قرار دهند. درحال حاضر شاهد کاهش ۱۸.۸ درصدی تردد در جاده های کشور هستیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.