0 نظر
141 بازدید

ترافیک خودرو در کندوان سنگین شد

double-quot تهران - جارپرس - رییس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک در جاده کندوان را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد و گفت که در هر 2 مسیر رفت و برگشت جاده کندوان در محدوده های تونل شماره پنج و تونل کندوان ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.
کد خبر : 131118
تاریخ انتشار : شنبه 21 مرداد 1402 - 18:40
ترافیک خودرو در کندوان سنگین شد

به گزارش جارپرس از ایرنا، سرهنگ یدالله جهان‌تاب اظهار داشت: همچنین در مسیر شمال به جنوب جاده کندوان در محدوده‌های ماسال، انارک، ولی آباد، پیچ سرهنگ، سه راهی دیزین و گچسر نیز ترافیک خودروها سنگین است.

وی با بیان اینکه محورهای شمالی هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت ترافیک در آزاد راه تهران شمال، محورهای هراز و فیروزکوه را در زمان حاضر عادی و روان اعلام کرد و از رانندگان وسایل نقلیه ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه عجله و شتاب و سرعت و سبفت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به تردد بیش از ۲۲۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای ارتباطی استان از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۲۰مرداد امسال، گفـت: تردد خودرو در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود ۴۰ درصد افزایش یافته است.

سرهنگ جهان‌تاب خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ و با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

برابر آمار، سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون دستگاه خودرو در محورهای مازندران تردد دارند که ۱۱ درصد از این ترددها در محورهای اصلی و بقیه درون شهری است.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود سه هزار کیلومتر از آن جاده اصلی و بقیه محور روستایی است.

هراز، کندوان، سوادکوه، کیاسر، کناره و جاده گلوگاه ۶ محور اصلی مازندران است که این استان را به استان‌های تهران، البرز، سمنان، گیلان و گلستان متصل می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.