تداوم حملات علیه غزه/ ۱۵فلسطینی به شهادت رسیدند

double-quot تهران- جارپرس- در سایه تداوم جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، ۱۵ غیرنظامی دیگر در نتیجه حملات هوایی شب گذشته این رژیم به شهرهای «رفح» و «دیر البلح» در جنوب و مرکز نوار غزه به شهادت رسیدند.
کد خبر : 138509
تاریخ انتشار : شنبه 14 بهمن 1402 - 9:46
تداوم حملات علیه غزه/ ۱۵فلسطینی به شهادت رسیدند
به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، عملیات امداد رسانی و جست وجو برای بیرون آوردن شهدا از زیر آوار در منطقه «الجنینه» در شرق رفح ادامه دارد. این منطقه محل اقامت آوارگان فلسطینی بود.

جنگنده های رژیم صهیونیستی شهر «دیر البلح» در مرکز نوار غزه را هم هدف حملات هوایی خود قرار دادند که در نتیجه این حملات تاکنون یک نفر شهید و شماری نیز زخمی شده اند.

حملات علیه غیرنظامیان در غزه، در حالی ادامه دارد و وارد یکصد و بیستمین روز خود شده که «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اخیرا اعلام کرد که عملیات ارتش این رژیم پس از خان یونس در رفح صورت خواهد گرفت.

وی مدعی شد: تیپ حماس در خان‌ یونس منحل شد، مأموریتمان در آنجا را به اتمام رسانده و عملیات را به سمت رفح ادامه خواهیم داد.

این در حالی است که «آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان هم درباره طرح حمله رژیم صهیونیستی به رفح در غزه هشدار داد و آن را غیرقابل‌توجیه خواند.

بائربوک در مصاحبه‌ای با رسانه آلمانی RND که روز شنبه منتشر شد، گفت: اقدام علیه رفح که محلی پرازدحام بوده ، غیر قابل‌ توجیه است.

وی افزود: اکثریت قربانیان زنان و کودکان هستند. فقط بیایید تصور کنیم که آنها کودکان ما هستند.

وزارت بهداشت غزه بعد از ظهر روز جمعه در تازه ترین گزارش خود، از افزایش شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به این منطقه به ۲۷ هزار و ۱۱۹ نفر خبر داد.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای در یکصد و نوزدهمین روز از جنگ غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ جنایت جدید در مناطق مختلف نوار غزه انجام داد که منجر به شهادت ۱۱۲ نفر شد و ۱۴۸ زخمی نیز برجای گذاشت.

در این بیانیه آمده است: با احتساب شهدای جدید، شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به این منطقه از هفتم اکتبر تا به امروز به ۲۷ هزار و ۱۱۹ نفر افزایش یافته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.