تحویل پیکر ۱۰ زائر حادثه آتش سوزی عراق به پزشکی قانونی

double-quot تهران - جارپرس - مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام از تحویل ۱۰ پیکر زائران فوت شده در حادثه آتش سوزی اتومبیل ون در شهر شوملی عراق به پزشکی قانونی این استان خبر داد.
کد خبر : 101260
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 شهریور 1401 - 11:52
تحویل پیکر ۱۰ زائر حادثه آتش سوزی عراق به پزشکی قانونی

 

به گزارش جارپرس از ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، دکتر مهرشاد طهماسبی با اعلام این خبر افزود: ظهر روز دوشنبه ۲۱ شهریور پیکرهای زائران فوت شده در این حادثه شامل ۶ مرد و ۴ زن به تالار تشریح پزشکی قانونی ایلام تحویل شد.

وی افزود: پس از تحویل پیکرهای این عزیزان، با هماهنگی های صورت گرفته و اخذ دستور مقام قضایی، معاینه و نمونه گیری برای انجام آزمایش DNA و تعیین هویت اجساد صورت گرفت.

طهماسبی با اشاره به تلاش همکاران پزشکی قانونی برای تعیین هویت و شناسایی پیکرها در کوتاه ترین زمان ممکن، از بستگان احتمالی افراد فوت شده (خانواده هایی که از زائر خود بی اطلاع بوده و احتمال می دهند در بین درگذشتگان این حادثه باشند) خواست که به منظور تطبیق نمونه ژنتیکی و تعیین هویت این درگذشتگان، برای اخذ نمونه خون به اداره کل پزشکی قانونی مرکز استان محل سکونت خود مراجعه کنند.

با هماهنگی‌های صورت گرفته با تشخیص هویت فرماندهی نیروی انتظامی استان ایلام، با تعدادی از بستگان احتمالی برای حضور و شناسایی پیکرها تماس گرفته شده است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.