تحریم‌ها علیه ایران به پخش زنده تلویزیونی مسابقات فوتبال هم کشیده شد

double-quot تهران- جارپرس-کنفدراسیون فوتبال آسیا قرارداد حق پخش تلویزیونی آژانس تجاری کنفدراسیون فوتبال آسیا با سازمان صدا و سیمای ایران را لغو کرد.
کد خبر : 32992
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 شهریور 1399 - 13:38
تحریم‌ها علیه ایران به پخش زنده تلویزیونی مسابقات فوتبال هم کشیده شد

به گزارش جارپرس به نقل از ایلنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا و آژانس تجاری این کنفدراسیون با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیمای ایران از لغو یک طرفه قرارداد حقوق پخش تلویزیونی آژانس تجاری کنفدراسیون فوتبال آسیا با سازمان صدا و سیما خبر داد.

 بر این اساس کنفدراسیون فوتبال آسیا و آژانس تجاری این کنفدراسیون از در اختیار گذاشتن سیگنال پخش زنده مرحله گروهی متمرکز لیگ قهرمانان آسیا به صدا و سیمای ایران معذور هستند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران نیز طی نامه‌ای به دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که فدراسیون فوتبال با تاکید بر رعایت کلیه قوانین و مقررات در تمامی رویدادهای بین المللی، حتی در شرایط شیوع ویروس کرونا، با اعزام نمایندگان خود به منظور حضور شایسته در لیگ قهرمانان آسیا اقدام کرده و بر این اساس انتظار دارد کنفدراسیون فوتبال آسیا بستر لازم برای پخش زنده مسابقات را از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران معمول دارد تا خللی در این باره رخ ندهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.