معاون استاندار تهران:

تجهیز بیش از ۷۲۰۰ نانوایی در سطح استان تهران به دستگاه کارتخوان

double-quot تهران-چارپرس-معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت:کالاهای اساسی در انبارهای استان ذخیره شده و از این بابت هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.
کد خبر : 99630
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 شهریور 1401 - 15:14
تجهیز بیش از ۷۲۰۰ نانوایی در سطح استان تهران به دستگاه کارتخوان
به گزارش  جارپرس ازپایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ حشمت اله عسگری در جلسه فوق العاده تنظیم بازار استان با اشاره به میزان کافی ذخایر کالاهای اساسی در استان اظهار داشت: با تدابیر اتخاذ شده میزان کالاهای اساسی مانند گندم، مرغ، روغن و غیره در انبارهای استان ذخیره شده و از این بابت هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

وی عنوان کرد: با اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان نظارت کافی بر میزان مصرف و همچنین جلوگیری از قاچاق آن صورت گرفته و با اجرای کامل آن شاهد تداوم تاثیرات مثبت در این بخش خواهیم بود؛ همچنین تاکنون بیش از ۷۲۰۰ نانوایی در سطح استان تهران به دستگاه کارتخوان مجهز شده که کار نصب این دستگاه‌ها برای همه نانوایی‌های استان تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

معاون استاندار تهران خاطرنشان کرد: مابقی نانوایی‌های سطح تهران نیز با آمار کمتر از یک هزار نانوایی تاکنون باقی مانده است که اقدامات اساسی برای تجهیز این نانوایی‌ها به دستگاه کارتخوان هم انجام خواهد شد؛ البته عواملی همچون جابجایی، فوت مالک نانوا، مشکل میان شرکای نانوایی و یا هر دلیل دیگری علت اصلی متصل نشدن این نانوایی‌های تهران به دستگاه کارتخوان بوده، که در حال رفع مشکل این نانوایی‌ها هستیم ودر مجموع پیش‌بینی می‌شود کمتر از دو هفته آینده ۱۰۰ درصد نانوایی‌های تهران به شبکه هوشمند متصل شود.

معاون اقتصادی استاندار تهران در ادامه طرح هوشمندسازی یارانه به اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی اشاره کرد و افزود: اجرای دقیق این طرح نیازمند مشارکت جدی اصناف و بازاریان می باشد و در این راستا قطعا مشوق هایی برای این قشر در نظر گرفته خواهد شد.

عسگری سپس گفت: دستگاه های اجرایی غله، جهاد کشاورزی، صمت و شرکت پشتیبانی امور دام نسبت به تامین و در دسترس بودن کالاهای اساسی مرتبط تدابیر و اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی در پایان کنترل زنجیره تامین و ارتقای توان برنامه ریزی تولید، امکان سیاستگذاری رفاهی، اشباع بازار از کالاهای اساسی و توزیع عادلانه آن، کنترل فقر، توزیع عادلانه یارانه ها و غیره را از دستاوردها و پیامدهای اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی دانست و تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی با برنامه ریزی لازم و به صورت جدی در میدان حضور دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.