0 نظر
162 بازدید

تجهیزات و دارو در اختیار بیمارستانهای درگیر کرونا قرار داده شده/ روزهای سختی در پیش داریم

double-quot تهران - جارپرس - سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تجهیزات و دارو به میزان لازم در اختیار بیمارستانهای درگیر کرونا قرار داده شده و خوشبختانه در حال حاضر کمبودی در این زمینه در استان وجود ندارد.
کد خبر : 83443
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1400 - 19:00
تجهیزات و دارو در اختیار بیمارستانهای درگیر کرونا قرار داده شده/ روزهای سختی در پیش داریم

 

دکتر قباد محمدی در نشست ویژه ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا اظهار کرد: با توجه به اینکه در موج ششم بیماری هستیم، روز به روز بر تعداد موارد مثبت سرپایی و تعداد بستری های کرونایی و موارد با وضعیت وخیم افزوده می شود و به دلیل قدرت سرایت بالای اُمیکرون، در این موج بیماری روزهای سختی در پیش رو داریم.

وی با بیان اینکه از همکاران بهداشتی درمانی می خواهم جهادی را که دو سال است آغاز کرده اند در این مرحله نیز  همچنان ادامه دهند، افزود: امیدوارم با تلاش بی وقفه، همفکری و همدلی و تدوین سازوکارهای لازم در خصوص شناسایی و درمان بیماران و اجرای جدی و دقیق پروتکل ها ی بهداشتی بتوانیم از این پیک هم به سلامت عبور کنیم.

محمدی عنوان کرد: با توجه به وضعیت موجود و تغییر رنگ کرونایی بسیاری از شهرستانها به قرمز و نارنجی اعمال برخی محدودیت ها در دستور کار قرار دارد. بر این اساس هر چقدر حضور افراد در مراکز تجمع کمتر باشد به همان میزان از تعداد موارد ابتلا و به تبع آن بستری و مرگ و میر کرونایی کاسته خواهد شد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه موارد ابتلا به  سویه اُمیکرون در کودکان نسبت به سویه های دیگر کرونا بیشتر است، باید تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.

وی گفت: به این منظور ۱۶ تخت به تخت های بیمارستان کودکان دکتر محمد کرمانشاهی در یک هفته آینده اضافه خواهد شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای جذب منابع و پرداختی ها به پرسنل زحمت کش دانشگاه به ویژه مراکز بهداشتی و درمانی که تلاشی مضاعف برای مقابله با ویروس منحوس کرونا و حفظ سلامت مردم استان دارند، به کار می گیریم، عنوان کرد: با پیگیری های صورت گرفته بخشی از  مزایا و پرداختی های پرسنل و بدهی های مراکز بهداشتی درمانی تا پایان هفته پرداخت خواهد شد. کارانه پرسنل هم در اواسط اسفند ماه  پرداخت می شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.