تبیین سیاست های سال۹۶ از مهمترین اهداف برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان است

double-quot

بابلسر – جارپرس-رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر گفت: تبیین سیاست های سال ۹۶ و برنامه ریزی هفته جوان از مهمترین اهداف برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بابلسر است.

کد خبر : 20424
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 فروردین 1396 - 7:03
تبیین سیاست های سال۹۶ از مهمترین اهداف برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان است

به گزارش جارپرس اسماعیل پهلوان که در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان در محل فرمانداری بابلسر سخن می گفت، تبیین سیاست های سال ۹۶ ستاد و برنامه ریزی هفته جوان را از مهمترین اهداف برگزاری این جلسه اعلام کرد.

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بابلسر با بیان اینکه؛ ۱۵ لغایت ۲۱ اردیبهشت هفته جوان نامگذاری شده است افزود: به همین مناسبت اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان نیز با این دستور تشکیل شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر ضمن مهم برشمردن موضوعات مربوط به جوانان، خواستار توجه جدی همگان و مشارکت فعال دستگاههای تاثیر گذار در این حوزه شد.

پهلوان با اشاره به اینکه اهمیت موضوعات جوانان را باید همواره در سرلوحه امور قرار دهیم ابراز امیدواری کرد و گفت: مهمترین دغدغه جوانان بحث اشتغال است، از این رو با پیروی از منویات مقام معظم رهبری که شعار سال ۹۶ را نیز به عنوان سال “اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال” بیان نمودند باید با برنامه ریزی و تلاش مسئولان بتوان آن را رفع نمود.

وی  در پایان، از برگزاری اولین جلسه شورای توسعه ورزش همگانی با حضور دستگاههای عضو شورا با موضوع تشریح سیاست های ورزشی سالجاری در فرمانداری بابلسر خبر داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.