تبریک وزیر ورزش و جوانان به سه نایب قهرمان رقابت های کشتی قهرمانی جهان

double-quot تهران- جارپرس-سید حمید سجادی کسب سه مدال نقره در رقابت های کشتی قهرمانی جهان در نروژ را تبریک گفت و نقش آفرینی دارندگان مدال نقره در موفقیت تیمی کشتی آزاد را ستایش کرد.
کد خبر : 69941
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 مهر 1400 - 10:44
تبریک وزیر ورزش و جوانان به سه نایب قهرمان رقابت های کشتی قهرمانی جهان

به گزارش جارپرس از ایرنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، پیام تبریک دکتر سید حمید سجادی به کشتی گیران ملی پوشی که مدال نقره به ارمغان آوردند، به شرح زیر است :

بِسْم الله الرحمن الرحیم

مبارزه های جانانه، کشتی های باکیفیت و پیروزی های بزرگ علیرضا سرلک، امیر محمد یزدانی و محمد نخودی عزیز که در نهایت با کسب سه مدال نقره ی ارزشمند موجب رضایتمندی جامعه ورزش را فراهم کرد، برای مردم بسیار قابل احترام است.

بدون شک نقش آفرینی تک تک کشتی گیران با هدایت کادر فنی و مدیریت فدراسیون در ارتقا جایگاه تیمی ایران در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان در نروژ موثر و مهم است که شایسته تقدیر است.

جدیت کشتی گیران جوان ایران، این دوره از رقابت ها را به نیکویی در تاریخ کشتی کشورمان به ثبت رساند تا به یاری خدا روزهای باشکوه دیگری را نسل جدید کشتی برای ورزش ایران عزیز در آینده به ارمغان آورد.

با تبریک به مدال آوران نقره ای و تشکر دوباره از زحمات اثربخش آنها در موفقیت تیمی، برای دو کشتی گیر باقی مانده در رقابت های آزاد که دارای شانس مدال هستند آرزوی موفقیت می کنم و به درخشش فرنکی کاران هم با توکل برخدا امیدوار هستم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.