0 نظر
147 بازدید

تبریک وزیران کشورهای روسیه، جمهوری اذربایجان و سوریه به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران

double-quot

تهران-جارپرس-نیکولای نیکیفوروف وزیرارتباطات و رسانه های جمعی روسیه، شاهین مصطفی یف وزیراقتصاد جمهوری آذربایجان و علی الظفیروزیر ارتباطات و فناوری جمهوری عربی سوریه انتصاب محمد جواد آذری جهرمی به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران را تبریک گفتند.

کد خبر : 22804
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 شهریور 1396 - 7:29
تبریک وزیران کشورهای روسیه، جمهوری اذربایجان و سوریه به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران

به گزارش سه شنبه وزارت ارتباطات، وزیر ارتباطات و رسانه های جمعی روسیه ضمن تبریک انتخاب محمدجواد آذری جهرمی گفته است:اطمینان دارم که فعالیت شما به توسعه آتی زیرساخت های اطلاعاتی و ارتباطاتی معاصر ایران کمک می کند.
نیکولای نیکیفوروف ابراز امیدواری کرد که سنت احترام متقابل، اعتماد و مشارکت سازنده که در سال های گذشته در روابط میان کشورهایمان نهادینه شده است تحکیم یافته و اساس توسعه آتی همکاری متقابل ثمر بخش در حوزه مخابرات و فناوری اطلاعاتی ارتباطاتی شود.
وی افزود:اعتقاد دارم که کار مشترکمان ثمرات محسوسی به ارمغان می آورد و سبب تحکیم همکاریهای دو جانبه رشته ای روسیه و ایران می شود.
شاهین مصطفی یف وزیر اقتصاد جمهوری آذربایجان در پیام تبریک خود نوشت: این انتصاب نشان‌دهنده اعتماد و اعتقادی است که رهبری کشور به شما و نیز فعالیت‍های چشمگیر شما در دوره‌های گذشته، داشته‌اند.
وی افزود:باور دارم که تلاش‌های مشترک‌مان را برای تقویت هرچه بیشتر روابط بین جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران در دوره جدید حفظ خواهیم کرد .
وزیر ارتباطات و فناوری جمهوری عربی سوریه در پیام تبریک خود آورده است:وزارت ارتباطات و فناوری در جمهوری عرب سوریه با بهترین درودها مایل است همکاری میان دو وزارتخانه ما در راستای منافع و شکوفایی دو کشور برادر ادامه یابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.