0 نظر
126 بازدید

تاکید استاندار ایلام بر آمادگی اعضای ستاد اربعین استان برای بازگشت زائران اربعین

double-quot تهران - جارپرس - استاندار ایلام با تاکید بر اینکه برای موج برگشت زوار  تمهیدات لازم در نظر گرفته شود ، گفت: برای ساماندهی امور در برگشت زوار لازم است ستاد ویژه‌ای متشکل از تعزیرات، بازرسی، نیروی انتظامی و راهداری تشکیل و  در پایانه برکت مستقر شوند.
کد خبر : 100983
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 شهریور 1401 - 9:03
تاکید استاندار ایلام بر آمادگی اعضای ستاد اربعین استان برای بازگشت زائران اربعین

 

 دکتر «حسن بهرام‌نیا» در نشست ستاد اربعین استان  در مهران که تا بامداد امروز ادامه داشت، با اشاره این که در اربعین سال جاری و مدیریت تردد زوار همه مسولان کشوری و استانی پای کار بوده اند، اظهار کرد: اگر کسی به اندازه جویی انصاف داشته باشد تایید می کند که همه مسولان در راستای زیارت راحت، آسان و ارزان برای زوار اربعین حسینی تلاش داشته اند و همه تلاش ها صرفا برای تسهیل تردد زوار و به خاطر عشق به حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام بوده است.

استاندار ایلام با اشاره به شکل گیری هم افزایی در جهت خدمت رسانی در ستاد اربعین استان گفت: با همکاری همه مسولان دستگاه های اجرایی ضمن تسریع در امر خدمت رسانی به زوار، مشکلات تردد آنان نیز رفع خواهد شد.

بهرام‌نیا با اشاره به حضور دوباره وزیر کشور در مهران گفت: یکی از وزیران میدانی و جهادی در اربعین امسال آقای دکتر وحیدی وزیر کشور است که جهادگونه برای حل مشکلات زوار تلاش و رایزنی های لازم را در راستای رضایت مندی و رفاه زوار انجام دادند و شخصا در بین‌ زوار حضور می یافت و با صبر و حوصله و با سعه صدر پای صحبت های زوار می نشست.

بهرام‌نیا با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگشت زوار اندیشده شده، گفت: نظارت بر کرایه اتوبوس ها طبق نرخ تعیین شده از سوی راه و شهرسازی در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه گفت: در اینجا بایست نظارت کافی شود که دریافت کرایه بیشتر از نرخ مصوب نباشد چراکه آن تخلف است و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

وی با تکید بر اینکه تدابیری اندیشیده شود که زائران در هنگام برگشت در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شهرهای خود بازگردند، ادامه داد: برای ساماندهی امور در برگشت زوار لازم است ستاد ویژه‌ای متشکل از تعزیرات، بازرسی، نیروی انتظامی و راهداری تشکیل و  در پایانه برکت مستقر شوند.

استاندار ایلام  از ارسال ۱۵ کانتینر یخچالدار به مهران خبر داد و گفت: مهم ترین موضوع در استان ایلام در اربعین آب خنک است که فردا ۱۵ کانتینر یخچالدار به ایلام ارسال می شود.

بهرام‌نیا با تاکید بر اینکه  تمامی اقلام، محموله ها که در خصوص اربعین به مهران وارد می شوند باید توسط معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی ثبت و ضبط شود،  ادامه داد: تصمیم نهایی ستاد اربعین باید نصب العین همه مدیران باشند، گفت: موفقیت ما در امور پیش رو تمرکز بر خرد جمعی است.

استاندار ایلام با اشاره به گفت و گوی تلفنی ظهر امروز با رییس جمهوری با محوریت اربعین، گفت: رئیس جمهور در تماس تلفنی تاکید کردند که به زوار و با همه ظرفیت خدمت رسانی می شود.

وی اضافه کرد: در تماس تلفنی با رییس جمهور علاوه بر ارایه گزارش اقدامات انجام شده، نیازمندیهای استان در خصوص اربعین را اعلام کردیم.

وی افزود: معاون اول رییس جمهور نیز علاوه بر اینکه شخصا در مرز مهران حاضر شدند طی امروز و دیروز در خصوص اربعین تماس گرفتند و بر امداد رسانی و خدمت رسانی بی وقفه زوار تاکید داشتند.

رئیس ستاد اربعین استان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بازدید هوایی از مسیرهای اربعین استان اشاره کرد و گفت: در منطقه کنچانجم و پل صلواتی چند موکب فعالیت می کنند که آب خنک نیاز داشتند که امروز با بالگرد آب این مواکب تامین شد.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی به زوار رضایت بخش است، گفت: وزیر بهداشت طی بازدید که از مرز داشتند از زیرساخت ها رضایت داشتند.

وی افزود: از همه مدیران استان و مجموعه ستادی قدردانی می کنم که زمینه سفری آسان، راحت و ارزان را برای زوار فراهم کردند.

دکتر بهرام نیا با بیان اینکه ۳۰ درصد موانع و مشکلات با حضور و تردد زوار  در میدان عمل نمایان می شود، گفت: برای خدمت رسانی بیشتر به زوار، همه باید تا آخرین روز اهتمام جدی داشته باشیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.