0 نظر
91 بازدید

تامین اعتبار ۱۴ میلیاردی سرانه مدارس تهران/ استمرار خدمت معلمان در آستانه بازنشستگی

double-quot تهران - جارپرس - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به تبیین آخرین وضعیت اجرای پروژه مهر و آمادگی برای بازگشایی مدارس پایتخت پرداخت و گفت: ۱۴ میلیارد تومان تامین اعتبار و ابلاغ شده است که به زودی به حساب مدارس خواهد نشست تا بتوانند برخی نیازهای مدرسه را مرتفع کنند. 
کد خبر : 100526
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 شهریور 1401 - 16:27
تامین اعتبار ۱۴ میلیاردی سرانه مدارس تهران/ استمرار خدمت معلمان در آستانه بازنشستگی

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، علیرضا کریمیان در مانور بازگشایی مدارس تهران که در دبستان شاهد تقواپیشگان در منطقه ۶ آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد با بیان اینکه هرسال پروژه بزرگ بازگشایی مدارس را اجرا می‌کنیم که کار بسیار سخت و پیچیده‌ای است اظهار کرد: این ابر پروژه در تهران از اسفند ماه ۱۴۰۰ آغاز شد و از روسای مناطق خواستیم طوری امور را پیگیری کنند که تا ۱۵ شهریور دیگر کاری روی زمین نمانده باشد.

وی افزود: ستاد پروژه مهر با مدیریت معاونت متوسطه در قالب کمیته‌های شش‌گانه تشکیل و تمهید مقدمات انجام شد. ناظرانی داشتیم که به مدارس سرکشی کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه امروز مدیران، مدارس را برای آغاز سال تحصیلی آماده کردند و اگر اشکالات و اموری باقی مانده باشد در مدت باقی مانده تا مهرماه برطرف خواهد شد گفت: در زمینه تامین نیروی انسانی با همکاران صحبت کردیم و بسیاری آنها با رغبت و تعهدی که به دانش آموزان و نظام تعلیم و تربیت داشتند، استمرار خدمت خواهند داد.

وی ادامه داد: فارغ التحصیلانی از دانشگاه فرهنگیان و پذیرفته شدگان آزمون استخدامی نیزبه جمع معلمان افزوده خواهند شد و بخشی از نیاز را از طریق حق التدریس همکاران جبران می‌کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران همچنین ضمن اعلام این خبر که ۱۴ میلیارد تومان تامین اعتبار و ابلاغ شد که به زودی به حساب مدارس خواهد نشست تا بتوانند برخی نیازهای مدرسه را مرتفع کنند گفت: در قالب کارگروه نظارت و ارزیابی، ارزیابی و رصد میدانی از مناطق و مدارس مدنظر بود. در ۱۵ روز باقی مانده این روند ادامه خواهد داشت.

کریمیان افزود: شورای آموزش و پرورش تهران نیز ۱۰ مصوبه جدید برای آغاز سال تحصیلی داشت و امید است دوباره شور و نشاط به مدارس بازگردد.

به گزارش ایسنا، ضیاپور، رئیس آموزش و پرورش منطقه ۶ تهران با بیان اینکه ساماندهی مدارس را از اسفند ۱۴۰۰ کلید زدیم گفت: همه همکارانم در تلاش بودند سال تحصیلی را با قوت آغاز کنیم. آموزش کاملا حضوری است.

وی افزود: با مشکلاتی به ویژه در میان کلاس سومی‌ها به علت عدم حضور دو سال اول تحصیل در مدرسه روبه‌رو بودیم که همایش ها و آموزش‌هایی برای کاهش اضطراب و آمادگی حضور آنها در مدرسه برگزار شد. ثبت نام ها نیز در سامانه انجام و آماده حضور پرمهر دانش آموزان در ابتدای مهرماه هستیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.