تازه‌ترین آمار داوطلبان آزمون ارشد اعلام شد/فرصت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود

double-quot تهران- جارپرس-مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۳۸۵ هزار داوطلب از ابتدای مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: مهلت ثبت‌نام تمدید نخواهد شد.
کد خبر : 135718
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 آبان 1402 - 15:22
تازه‌ترین آمار داوطلبان آزمون ارشد اعلام شد/فرصت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود

به گزارش  جارپرس از ایسنادکتر علیرضا کریمیان  ضمن بیان این خبر و با اشاره به اینکه ثبت نام در آزمون مذکور تا پایان امروز چهارشنبه ۱۸ آبان ماه ادامه دارد، گفت: داوطلبان علاقه‌مند می‌توانند همزمان ‌با برگزاری‌ امتحانات‌ آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳، در اولین ‌مرحله دوره بیست و نهمین آزمون المپیاد علمی- دانشجویی‌ کشور، بر اساس شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون، شرکت کنند.

وی در ادامه تصریح کرد:  پذیرفته شدگان دوره روزانه آزمون کارشناسی ارشدناپیوسته سال ۱۴۰۲ می توانند درآزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ ثبت نام و شرکت کنند. بر این اساس متقاضیان مذکور و نیز دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره‌های روزانه و غیرروزانه (شهریه پرداز) از قبیل دوره های نوبت دوم (شبانه)، پیام نور، غیرانتفاعی، پردیس خودگردان، مجازی، مشترک دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته (به شرط نداشتن مشکل نظام وظیفه برای برادران) می‌توانند بدون انصراف از تحصیل و در صورت داشتن سایر شرایط و ضوابط مندرج در این دفترچه راهنما، درآزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ ثبت نام و شرکت کنند. این متقاضیان پس از اعلام نتایج نهایی در صورت قبولی باید انصراف قطعی از رشته قبلی را به دانشگاه جدید محل تحصیل ارائه دهند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: داوطلبان لازم است در زمان ثبت‌نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام را دارا باشند، چرا که مسئولیت صحت اطلاعات وارد شده بر عهده شخص داوطلب است.

دکتر کریمیان با اشاره به ثبت‌نام بیش از ۳۸۵هزار داوطلب در آزمون ارشد سال ۱۴۰۳، یادآور شد: ثبت‌نام داوطلبان تمدید نخواهد شد و فرایند ثبت نام فقط زمانی تکمیل می‌شود که در انتهای مراحل ثبت‌نام، شماره پرونده ۷رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی را دریافت کرده باشند و در پایان لازم است از صفحه ثبت نام نهایی پرینت تهیه کنند.

وی افزود: همچنین دانشجویان مورد پذیرش در دانشگاهها لازم است جهت دریافت معافیت تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته، به برنامه نرم افزاری گوشی تلفن همراه «پلیس من» و یا سامانه سخا به نشانی https://sakha.epolice.ir/ مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند، در غیر این صورت مجاز به ادامه تحصیل نبوده و از ادامه تحصیل آنان جلوگیری به عمل می آید.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.