بیش از ۱۱میلیون نفر از خدمات اسکان فرهنگیان استفاده کردند

double-quot

کرج-جارپرس-معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: در تعطیلات نوروز امسال ۱۱ میلیون و ۴۱۱ هزار و ۵۴۴ نفر روز از خدمات مراکز اسکان و رفاهی فرهنگیان کشور استفاده کردند.

کد خبر : 25183
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 16 فروردین 1397 - 11:58
بیش از ۱۱میلیون نفر از خدمات اسکان فرهنگیان استفاده کردند

 

به گزارش جارپرس از ایرنا،گودرز کریمی فر، افزود: در تعطیلات نوروز ۹۷ شاهد رشد ۲۵ درصدی مسافرت های نوروزی با رویکرد کیفیت بخشی در ستادهای اسکان فرهنگیان شدیم.
وی با اشاره به اینکه در نوروز امسال استان فارس با پذیرش ۶۰۵ هزار مسافر رکوردار بیشترین جذب مسافر را داشته است، خاطر نشان کرد: استان البرز نیز کمترین جذب گردشگر فرهنگی را به خود اختصاص داد.
وی یادآور شد: در تعطیلات نوروز ۹۷ استان های اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان، هرمزگان، بوشهر، گیلان، یزد، مازندران، لرستان، کرمان، سیستان و بلوچستان، قم، گلستان و کردستان به ترتیب بیشترین پذیرش مسافرین فرهنگی را داشتند. نمایشگاهای بومی و محلی نیز در ۷۰۷ پایگاه پذیرش اسکان آموزش و پرورش با هدف ماندگاری سفر و تقویت صنعت توریسم و گردشگری برپاشد.
کریمی فر رعایت اصول ایمنی و بهداشتی مدارس مجری، تکریم مهمانان نوروزی، هدایت مسافرین در مبادی شهرها، انتشار ویژه نامه طرح ساماندهی و ارتقا خدمات سفر به همراه ارائه گزارش روزانه آمار مسافرت ها به تفکیک استان ها ، تقویت کشیک های شبانه روزی را از دیگر اقدامات انجام شده در مراکز اسکان فرهنگیان در کشور برشمرد.
وی تصریح کرد: ستادهای اسکان آموزش و پرورش تا پایان روز سیزدهم فروردین ماه به یک میلیون ۱۳۷و هزار و ۲۳ خانوار در قالب ۴ میلیون ۹۳ هزار و ۲۸۱ نفر در ۷۰۷ پایگاه خدمات اسکان و رفاهی ارائه داد.
وی اضافه کرد: آموزش و پرورش با ۳۴۵ مرکز رفاهی و ۱۰۰ هزار کلاس درس بدون هرگونه افزایش تعرفه، پذیرای فرهنگیان در نوروز ۹۷ شد. ۳۰۰ اردوگاه فرهنگی و هنری و ۵۰ مرکز پردیس دانشگاه فرهنگیان نیز همانند سال گذشته در خدمت اسکان فرهنگیان بود.
وی ادامه داد: ۲۰۷ تالار و ۱۲۸ رستوران نیز در مراکز آموزشی رفاهی سراسر کشور برای ارائه خدمات به فرهنگیان نیز سازماندهی شد و تمام فرهنگیان در مراکز اسکان فرهنگیان کشور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.