بهسازی سراهای محلات منطقه ۱۹ در قالب پروژه های توسعه محله ای

double-quot تهران-جارپرس-شهردار منطقه 19 از بهسازی و رفع نواقص عمرانی سراهای محلات این منطقه در راستای پروژه های توسعه محله ای خبر داد.
کد خبر : 74604
| خبرنگار : حمید رضا رضاقلی
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آبان 1400 - 11:51
بهسازی سراهای محلات منطقه ۱۹ در قالب پروژه های توسعه محله ای

به گزارش جارپرس ، مهدی هدایت شهردار منطقه رسیدگی به سراهای محلات و رفع نواقص آن ها را از اهم اقدامات اجرایی در راستای توسعه محلات و رفاه حال شهروندان اعلام کرد و گفت: در همین راستا طی اقدامات پیشگیرانه فصل بارندگی،  پشت بام سراهای محلات اسفندیاری بستان، عبدل آباد و نعمت آباد به مساحت حدودی ۱۳۰۰ متر مربع ایزوگام شد.

همچنین در پاسخ به درخواست شهروندان و شورایاران، سرای محله اسفندیاری بستان رنگ آمیزی و انبار و موتورخانه سرای محله عبدل آباد مرمت شد.

به گفته او عملیات مناسب سازی سراهای محلات نیز به منظور سهولت بهره مندی افراد دارای معلولیت از دیگر پروژه های توسعه محله ای است که با اتمام مناسبت سازی سه سرای محله، در سایر سراها نیز انجام می شود.

هدایت در ادامه به تشریح بخشی از اقدامات نگهداشت شهر در حوزه عمرانی پرداخت و افزود: در همین راستا طی  فعالیت های اخیر این حوزه، بیش از ۵۰۰۰ تن آسفالت صرف بهسازی و روکش مکانیزه معابر سه راه باقر شهر، خیابان میثاق جنوبی و بوستان شقایق شد.

علاوه براین بیش از ۵۰۰ تن آسفالت بصورت دستی در خیابان سهیل مرکزی روبروی موزاییک سازی، زیرگذر شکر آباد، خیابان شهید زلفی کوچه ۴۱، شهرک احمدیه انتهای گلها، اسماعیل آباد خیابان حیدری و. پخش شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.