بهداد سلیمی: دریافتی ماهانه مدال‌داران المپیک ۳ برابر می‌شود

double-quot تهران - جارپرس - قهرمان وزنه برداری المپیک لندن عنوان کرد که با موافقت هیات اجرایی کمیته ملی المپیک پاداش مدال آوران المپیک سه برابر شده و پیگیر بیمه ورزشکاران نیز هستند.
کد خبر : 117410
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 اسفند 1401 - 10:08
بهداد سلیمی: دریافتی ماهانه مدال‌داران المپیک ۳ برابر می‌شود

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، بهداد سلیمی در مورد اینکه پیگیر این بود که بورسیه ورزشکاران با مبلغ بالاتری نسبت به هر دلار ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان پرداخت شود، بیان کرد: محدودیت هایی در مورد پرداخت دلار به ورزشکاران بود و کمیته ملی المپیک قانونا نمی توانست با نرخ ارز آزاد دلارها را به ورزشکاران پرداخت کند. برای همین طبق قانون با همان نرخ ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان پرداخت شد. ورزشکاران مقداری به این مسئله معترض شدند که حق داشتند چون با توجه به افزایش قیمت دلار، مابه تفاوت آن عدد قابل توجه می شد. در واقع هر دو طرف هم ورزشکاران و هم کمیته ملی المپیک حق داشتند. با لطف اعضای هیات اجرایی و آقای خسروی وفا و مناف هاشمی قرار بر این شد مابقی مابه تفاوت بورسیه ها به صورت پاداش پرداخت شود. از سال آینده نیز دلار نیمایی حذف می شود و دلار روز هر چه باشد، بورسیه‌ها با همان نرخ پرداخت می شود.

او در مورد پیگیری بورسیه ورزشکاران به عنوان نماینده ورزشکاران در هیات اجرایی گفت: حضور یک ورزشکار در هیات اجرایی و رایی که گرفتم براساس اعتماد ورزشکاران بود و رسالتم دفاع از حق و حقوق ورزشکاران است و تمام تلاشم را می کنم.

سلیمی در مورد دیگر مصوبه های هیات اجرایی برای ورزشکاران تاکید کرد: در طول شش ماه گذشته مصوبه هایی را از هیات اجرایی گرفتیم مانند اینکه پاداش دریافتی ماهانه مدال‌آوران ادوار المپیک که کمیته ملی المپیک پرداخت می کند، عدد بسیار ناچیزی بود و مدتی بود که این عدد باقی مانده بود اما از سال۱۴۰۲ سه برابر می شود و قرار است با توجه به نرخ تورم، پاداش مدال آوران سال به سال افزایش پیدا کند.

او افزود: برنامه ای را با چند نفر از اعضای کمیسیون برای بیمه ورزشکاران پیش می بریم تا ورزشکاران تحت پوشش بیمه قرار بگیرند و بعد از دوران قهرمانی حقوق بازنشستگی دریافت  کنند. البته این طرح نیاز به کار کردن دارد و هنوز پخته نشده است.

سلیمی در پایان گفت: یکی از نیاز های جدی و شدید ورزشکاران بیمه است و دنبال این هستیم که طرح خوبی را آماده کنیم و از هیات اجرایی مصوبه بگیریم تا این دغدغه رفع شود. همه این کارها با کمک خدا و لطف اعضای هیات اجرایی  و رییس و دبیرکل کمیته ملی المپیک انجام می شود. کمیته ملی المپیک هر موضوعی  راجع به ورزشکاران است را بسیار مثبت نگاه می کند و مطمئنا اگر حمایت آنها نبود کارها تا اینجا پیش نمی رفت.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.