بهترین راه جلب اعتماد مردم، حسن عمل کاندیداهای انتخابات مجلس است

double-quot

 

تهران – جارپرس – آیت‌الله علوی‌گرگانی در دیدار با رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار کرد که کاندیداهای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی باید آگاهی داشته باشند که داشتن حسن عمل، بهترین راه جلب اعتماد مردم است.

کد خبر : 11243
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 7:12
بهترین راه جلب اعتماد مردم، حسن عمل کاندیداهای انتخابات مجلس است

 

 

به گزارش خبرنگار پارلمانی جارپرس ، آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی در دیدار با امیر خجسته رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بهترین نظام و مردم ایران نیز از بهترین مردم‌ها در دنیا هستند، اظهار کرد: باید مسوولان همواره نسبت به مردم ایران توجه خاصی داشته و بهترین خدمت‌ها را به ایشان داشته باشند.

وی به بصیرت بالای مردم ایران در همه زمینه ‌ها اشاره کرد وگفت : مردم ایران،‌ دارای بصیرت، هوشیاری، تشخیص و درایت هستند و کسانی که قرار است در نظام جمهوری اسلامی قبول مسئولیت کنند باید نسبت به حفظ منافع ملی کوشا بوده و در این زمینه مسئولیت‌پذیر باشند.

علوی‌گرگانی تاکید کرد : مسئولان در نظام جمهوری اسلامی باید به دنبال منافع ملی و خدمت بهتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند .

 

وی تصریح کرد: کاندیداهای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی باید به این مسئله آگاهی داشته باشند که داشتن حسن عمل، بهترین راه جلب اعتماد مردم است، زیرا که مردم به اعمال آنها نگاه می‌کنند.

آیت‌الله علوی‌گرگانی با بیان اینکه مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران باید در هر پست و مقامی که هستند هدف خدمت به مردم و نظام اسلامی را دنبال کنند،‌ تصریح کرد: ما معتقدیم که زندگی امروزمان را مدیون خون شهدا و خانواده صبور ایشان هستیم و مسئولان باید به این قشر جامعه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت : باید همه کمک کنند که این فریضه به صورت مطلوب در جامعه اجرایی شود.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.