0 نظر
175 بازدید

بند خاکی محمدآباد در جهرم شکست/ تدابیر مسئولان فارس برای کاهش خسارات

double-quot
شیراز – جارپرس – مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت:‌ بند خاکی محمدآباد در شهرستان جهرم بر اثر حجم زیاد آب ناشی از بارندگی های پیاپی شکست و در حال تلاش برای کاهش خسارات این اتفاق هستیم.

کد خبر : 19399
تاریخ انتشار : شنبه 30 بهمن 1395 - 5:32
بند خاکی محمدآباد در جهرم شکست/ تدابیر مسئولان فارس برای کاهش خسارات

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، حسن فیاض پور افزود:‌ ‌این بند خاکی است و حجم آب زیادی را در مقایسه با سدها ذخیره نمی کند با این حال، تمهیدات لازم برای کاهش خسارات در جهرم صورت گرفته است.
وی در پاسخ به پرسشی درباره میزان آب ذخیره شده در این بند اظهار کرد‌:‌ تا دقایقی دیگر جلسه ستاد مدیریت بحران استانداری فارس به ریاست استاندار تشکیل می شود و در این جلسه، شرکت آب منطقه ای فارس اطلاعات دقیق در این باره را اعلام می کند.
۲ سامانه بارشی از شامگاه یکشنبه ۲۴ بهمن ماه جاری هوای استان فارس را تحت تاثیر قرار داده و بارش های گسترده موجب خوشحالی مردم استان شده است. در برخی مناطق جنوبی استان، بارش ۴۰۰ میلی متر باران در مدت پنج شبانه روز ثبت شده است.
در همین حال، برخی زیرساخت ها و منازل روستاییان و بافت فرسوده برخی شهرهای استان در اثر این بارش ها و به راه افتادن سیلاب، آسیب دیده است و به طور همزمان،‌امدادگران در حال امدادرسانی به مردم حادثه دیده هستند و ساکنان برخی روستاها در شهرستان های جهرم،‌فسا و داراب و دیگر مناطق استان برای پیشگیری از خسارات بیشتر به محل های اسکان های اضطراری انتقال یافته اند.
شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.