بلاتکلیفی خسته کننده وزنه‌برداری ۴۰ روزه شد

double-quot تهران - جارپرس - بلاتکلیفی فدراسیون وزنه‌برداری همچنان ادامه دارد و وزارت ورزش هنوز هیچ اقدامی برای تعیین سرپرست فدراسیون نکرده است.
کد خبر : 82289
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 بهمن 1400 - 9:23
بلاتکلیفی خسته کننده وزنه‌برداری ۴۰ روزه شد

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری از اول دی با نامه ای که از سوی وزارت ورزش ابلاغ شد، بازنشسته شده است. البته این پایان ماجرا نبود و پس از آن نه علی مرادی بازنشسته بودن خود را پذیرفت و نه وزارت ورزش برای فدراسیون سرپرست گذاشت.

فدراسیون وزنه برداری حدود یک ماه است که در بلاتکلیفی به سر می برد و هیچ کدام از برنامه ها مشخص نیست. اردوی تیم ملی جوانان که برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان یونان آماده می شد، تعطیل شده است.

تکلیف برنامه‌های تیم ملی بزرگسالان هم مشخص نیست و حتی اینکه محمد حسین برخواه همچنان سمت سرمربیگری تیم ملی را برعهده دارد یا خیر  در وضعیت نامشخصی قرار دارد.

این شرایط صدای وزنه برداران را هم درآورده است و از این بلاتکلیفی خسته شده اند. به هرحال آنها بازی های آسیایی را در پیش دارند و می خواهند بدانند برنامه تیم ملی به چه صورت خواهد بود.

وزنه‌برداری حتی در شرایطی که رییس داشت هم اوضاع و احوال خوبی نداشت و این انتظار از وزارت ورزش هست که هر چه زودتر با گذاشتن سرپرست تکلیف این فدراسیون را مشخص کند. وزنه برداری نیاز به سر و سامان دادن دارد و باید وضعیت برخی هیات ها که سالها است بلاتکلیف مانده اند مانند هیات گلستان مشخص شود.

از طرفی باید برنامه اصولی برای بازی های آسیایی تدوین شود چراکه هیچ کسی از وزنه برداری انتظار ندارد از بازی های آسیایی دست خالی برگردد. همچنین باید نظارت بر دوپینگ بیش از هر زمان دیگری باشد تا وزنه برداری ایران جایگاه خود را در المپیک ۲۰۲۴ پاریس از دست ندهد.

مهمتر از همه آرامش به اردوی های تیم ملی برگردد تا وزنه برداران از جیب خود مجبور به تهیه آب معدنی و غذا نشوند.

نکته این است که هربار از مسئولان وزارت ورزش در مورد وضعیت این فدراسیون سوال می شود، پاسخ روشنی نمی دهند. وزنه برداری در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری به آرامش نیاز دارد و وزارت ورزش بهتر است هر چه زودتر به امور این فدراسیون رسیدگی کند تا حاشیه در این رشته حداقل کمتر از قبل شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.