0 نظر
173 بازدید

برگزاری یادواره های شهدا به عنوان یک برنامه دائمی در ورزش مازندران جاگذاری شده است

double-quot

بابلسر-جارپرس-مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران در جلسه ستاد یادواره شهدای جامعه ورزش استان در بابلسر گفت: تجلیل از خانواده های معظم شهدا و برگزاری یادواره های شهدا به عنوان یک برنامه منسجم و دائمی در ورزش مازندران جاگذاری شده است.

کد خبر : 24725
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1396 - 9:10
برگزاری یادواره های شهدا به عنوان یک برنامه دائمی در ورزش مازندران جاگذاری شده است

 

به گزارش جارپرس از بابلسر،سید جواد حسینیان افزود: طی ۴ سال گذشته اتفاقات قابل توجه ای در حوزه تربیتی، فرهنگی و اخلاقی در ورزش استان رخ داد که برگزاری همایش ها، کارگاه های مختلفی همچون منش پهلوانی محافل و نشست های قرآنی در حوزه ورزش و کنار آن نگاه عمیقی که قهرمانان و پهلوانان در عرصه های مختلف ورزشی به خانواده های معظم شهدا داشتند نمونه ای از آن بود.

وی اظهار داشت: امروز شاهد آن هستیم قهرمانان ما بلافاصله بعد از برگشت مسابقات بین المللی مدال خود را تقدیم خانواده های معظم شهدا می کنند که این نشان از اثر بخشی برنامه هایی بوده که در طول این مدت در سطح ورزش استان رخ داد.

به گفته او یکی دیگر از برنامه هایی که اداره کل ورزش و جوانان استان و سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا آن را دنبال می کند برگزاری یادواره های شهداست. یادواره هایی که در سطح استان و یادواره هایی که اخیرا بصورت تخصصی در هیات های ورزشی اجرایی می شود. مانند یادواره شهدای فوتبالیست استان که در سطح برخی شهرستانها رخ داده است. مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران بیان داشت: همه این برنامه ها بیانگر آن است که ورزش ما با بحث شهادت اجین شده است و مازندران همانطوری که در عرصه قهرمانی می درخشد در عرصه روحی و پهلوانی هم در قله های افتخار جایگاه بسیار خوبی را کسب کرده است.

وی تجلیل از خانواده های معظم شهدا و یادواره های شهدا را به عنوان یک برنامه منسجم و دائمی جاگذاری شده در ورزش مازندران برشمرد و گفت: طی دو سال گذشته یادواره شهدای مدافع حرم برنامه ریزی شد که مشابه این یادواره سال گذشته با عنوان یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم در شهرستان فریدونکنار با سخنرانی سردار علی فضلی و حضور گسترده جامعه ورزش استان برگزار شد.

او افزود: سازمان بسیج ورزشکاران سعی کرد طبق فرمایش مقام معظم رهبری، با همکاری مجموعه در بحث اثر بخشی و بحث محتوایی طوری برنامه ریزی کند که بتواند جذب حداکثری را به عنوان موضوع اصلی کار خود قرار دهد.

حسینیان خاطرنشان کرد: یادواره شهدا می تواند کمک قابل توجه ای به ما کند تا بتوانیم ورزشکارانی که در بدنه ورزش کار جسمی و قهرمانی انجام می دهند از وجود آنان در این حوزه بکار گیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه یادواره های شهدای شاخص ورزش استان امسال ۲ بار در سطح استان مازندران برگزار شد تصریح کرد: پیش بینی می شود دوم اسفند امسال یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم استان را به میزبانی شهرستان لاله خیز بابلسر برگزار کنیم.

حسینیان در ادامه سخنان خود اذعان داشت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با همکاری مجموعه های مختلف ورزشی و فرهنگی در سطح استان این پرچم را به دست گرفته تا بتوانیم در مقابل جنگ نرمی که دشمن از طریق مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی را هدف گذاری کرده است از طریق سلاح ولایت، سلاحی که با خون شهدای عزیز ما آبیاری شده است به نقطه نهایی برسیم.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا در پایان از رونمایی تمبر یادبود شهدای ورزشکار مدافع حرم مازندران در دومین یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم استان مازندران در بابلسر خبر داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.