برگزاری دیدار مردمی رئیس کمیته نظارت و حقوق شهروندی شورای اسلامی شهر تهران

double-quot تهران- جارپرس-دیدار مردمی خدمت در مسجد با حضور رئیس کمیته نظارت و حقوق شهروندی شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه19، نمایندگان مرکز وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، مدیران شهری منطقه و شهروندان در مسجد امام حسین (ع) محله شکوفه برگزار شد.
کد خبر : 136406
| خبرنگار : فاطمه شکری
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آذر 1402 - 12:27
برگزاری دیدار مردمی رئیس کمیته نظارت و حقوق شهروندی شورای اسلامی شهر تهران

به گزارش  جارپرس ، مهدی اقراریان رئیس کمیته نظارت و حقوق شهروندی شورای اسلامی شهر تهران که فریضه نماز مغرب و عشاء را در بین نمازگزاران منطقه ۱۹ برگزار کرد، ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: یکی از توفیقاتی که خداوند به ما عطا کرده خدمت به مردم در شورای اسلامی شهر تهران به عنوان منتخبین و نمایندگان مردم است .

وی ادامه  داد: از ابتدای شروع کار شورای ششم با توسعه ملاقات های مردمی با محوریت مساجد سعی در آن داشته تا علاوه بر رسیدگی به مشکلات مرتبط با مباحث شهری گره گشای مسائل باشیم .

اقراریان با اشاره به اینکه برخی از مسائل مرتبط با مباحث حقوقی است به همین منظور حضور و همراهی کارشناسان حقوقی و وکلا برای حل و فصل موارد مطرح شده و ارائه مشاوره در دستور کار «دیدار مردمی خدمت در مسجد» قرار دارد.

رئیس کمیته نظارت و حقوق شهروندی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به معضل آلودگی هوا در شهر تهران خاطر نشان کرد: یکی از اقدامات مهم در این خصوص، موضوع برقی سازی و توسعه حمل و نقل عمومی است.

اقراریان ادامه داد: در این دوره حرکت به سمت برقی سازی وسایل حمل و نقل عمومی در شهر تهران در دستور کار قرار گرفت و در همین راستا تفاهم نامه و انعقاد قرارداد ۶ هزار دستگاه اتوبوس که سه هزار دستگاه تولید داخل و ما بقی نیز توسط تولید کننده خارجی انجام خواهد شد.

به گفته این مسئول بخشی از این واردات در حوزه اتوبوس، ون و موتور سیکلت صورت می گیرد که موتور سیکلت ها و بخشی از اتوبوس ها برقی هستند و امیدواریم با این اقدامات بخشی از بار ترافیک حمل و نقل عمومی را کاهش دهیم

براساس گزارش  خبرنگار ما،در ملاقات مردمی رئیس کمیته نظارت و حقوق شهروندی شورای اسلامی شهر تهران با نمازگزاران مسجد امام حسین (ع) به درخواست های عمومی و شخصی شهروندان با حضور مدیران شهری، قضایی و انتظامی رسیدگی شد.

شایان ذکر است در این برنامه خانواده شهید احمد رحمانی از شهردار منطقه ۱۹ به دلیل پیگیری رفع مشکلات آنها تقدیرکردند. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.