برگزاری آخرین جلسه شورای اداری بابلسر در سال ۹۴

double-quot

بابلسر – جارپرس – آخرین جلسه شورای اداری سالجاری بابلسر باحضور مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری مازندران درمجتمع میزبان برگزارشد.

کد خبر : 14071
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 25 اسفند 1394 - 5:44
برگزاری آخرین جلسه شورای اداری بابلسر در سال ۹۴

 

 

 

به گزارش جارپرس از بابلسر در این جلسه که با حضور ائمه جمعه بابلسر و هادی شهر ، فرماندار و مسئولین ادارات بابلسر همراه بود، مهرداد ابراهیمی مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری مازندران نیز حضور داشت.

 

سیدعلی اسد فرماندار بابلسر در این جلسه حضور حداکثری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال وشرکت در انتخابات اخیر را نشانگر شور سیاسی مردم ولایت مدار برشمرد و گفت : سال ۹۴یکی از سخت ترین سال ها در خصوص تامین منابع بوده است.

 

وی سال ۹۵ را سال پرکار وخوبی در جهت رونق اقتصادی کشور پیش بینی کرد.

 

فرماندار بابلسر دستاورد سفر امسال رییس جمهور به مازندران را تخصیص منابع چشمگیر در بخش های عمرانی بابلسر در بخش آب وفاضلاب و زیر مجموعه های وزارت نیرو اعلام کرد.

 

اسد در خصوص برگزاری انتخابات سالم در بابلسر نیز اطهارداشت : اصل بی طرفی وقانون مداری مهمترین تمهیدات برای حضور حداکثری انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان بوده است.

 

به گفته او حوزه انتخابیه بابلسر وفریدونکنار که به عنوان یک حوزه انتخابیه خاکستری شناخته شده بود با برگزاری انتخابات سالم این حوزه ، به عنوان یک حوزه طلایی معرفی شد.

 

فرماندارشهرستان بابلسر در خاتمه ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال جدید و باتوجه به در پیش بودن تعطیلات خواستار حضور مستمر وپررنگ مدیران ، جدیت در بازدید ، نظارت و کنترل و همچنین تامین نیاز شهروندان و مسافران نوروزی شد.

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.