0 نظر
164 بازدید

برگزاری نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای کشور در بابلسر

double-quot

بابلسر – جارپرس – رئیس دانشگاه مازندران از برگزاری سی و هشتمین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای کشور در دانشگاه مازندران واقع در بابلسر طی هفته آینده خبر داد.

کد خبر : 20480
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 - 10:37
برگزاری نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای کشور در بابلسر

 

 

 

به گزارش خبرنگار جارپرس از بابلسر، سید خلاق میرنیا در نشست مشترک خبری سازمان انرژی اتمی کشور با خبرنگاران در بابلسر گفت: ۱۶ لغایت ۲۰ اردیبهشت دانشگاه مازندران در بابلسر، میزبان سی و هشتمین نمایشگاه تخصصی دستاورد های صنعت هسته ای کشور خواهد بود.

 

میرنیا با بیان اینکه از سال ۸۷ تاکنون ۳۷ نمایشگاه تخصصی از دستاوردهای صنعت هسته ای کشور در دانشگاه های مختلف برگزار شد، افزود: سی و هشتمین نمایشگاه به میزبانی دانشگاه مازندران به مدت یک هفته در بابلسر برگزار می شود.

 

رئیس دانشگاه مازندران در ادامه به ضرورت های برگزاری این نمایشگاه پرداخت و تصریح کرد: نو بودن این صنعت در کشور و آگاهی رسانی، محدودیت فضای اطلاع رسانی کشور، در معرض نمایش قرار دادن دستاوردها، اعلام صلح آمیز بودن ایران در جهان و بومی بودن دستاوردهای ایرانی از جمله آن می باشد.

 

میرنیا آشنایی افکار عمومی به دانش بومی، دسترسی سریع به دستاوردها، رفع ابهام، علاقه مندی در کارشناسان و خودباوری را از فواید مهم برگزاری این نمایشگاه دانست.

 

وی همچنین در این نشست ضمن مهم برشمردن اقدامات و مذاکرات هسته ای دولت اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش های دولت یازدهم سایه شوم و دردناک تحریم ها رفع شد که این زحمات قابل تقدیر است.

 

گفتنی است نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای کشور هفته آینده به مدت یک هفته در ۲۰ غرفه در دانشکده معماری دانشگاه مازندران برگزار خواهد شد.

 

در افتتاح این نمایشگاه، وزیر علوم، معاونین سازمان انرژی اتمی کشور، نماینده ولی فقیه در استان و رئیس دانشگاه مازندران حضور خواهند داشت.

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.