برکناری رییس انجمن بوچیا پس از یک مصاحبه!

double-quot تهران- جارپرس-رییس انجمن بوچیا بعد از برکناری از این سمت گفت: از برکناری خود ناراحت نیستم و از رسانه‌ها بابت این که واقعیت‌ها را در خصوص بوچیا بیان کردند تشکر می کنم. از این ناراحت هستم که در سایت فدراسیون مطالبی را علیه من به دروغ عنوان کرد و بلافاصله تغییر دادند تا صورت مساله را پاک کنند.
کد خبر : 136392
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آذر 1402 - 11:08
برکناری رییس انجمن بوچیا پس از یک مصاحبه!

به گزارش جارپرس از ایسنا مهدی عسگری ، اظهار کرد: پس از انجام مصاحبه‌ای در خصوص مشکلات پیش آمده برای ورزشکاران بوچیا در جریان بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین متاسفانه بدون این که اطلاع پیدا کنم من را برکنار کردند و در سایت فدراسیون جانبازان و توان یابان متوجه شدم که محمد رحیم به عنوان رییس انجمن بوچیا جایگزین من شده است.

وی گفت: من از برکناری خود ناراحت نیستم و از رسانه‌ها بابت این که واقعیت‌ها را در خصوص بوچیا بیان کردند تشکر می کنم. از این ناراحت هستم که در سایت فدراسیون مطالبی را علیه من به دروغ عنوان کردند و بلافاصله تغییر دادند تا صورت مساله را پاک کنند.

عسگری تصریح کرد: بی تقوایی فدراسیون در این بود که یک کلمه به خود من نگفتند که برکنار شدم و در سایت فدراسیون دیدم که فرد دیگری جایگزین من شده، در حالی که ۲ سال است رییس انجمن بوچیا را برعهده دارم و ۹ سال است که برای پیشرفت این رشته تلاش می‌کنم. دور از انصاف است که بعد از مصاحبه‌ای که انجام دادم در سکوت خبری و بدون اطلاع، فرد دیگری را جای من قرار می‌دهند و این نوعی بی‌احترامی به من است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: چیزی که برای من جالب بود این است که مسوولین فدراسیون چون تحمل شنیدن واقعیت‌ها را نداشتند بلافاصله بعد از گفتن واقعیت‌ها، در سکوت و بدون اطلاع من را برکنار کردند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.