0 نظر
171 بازدید

برپایی جامعه اسلامی هدف امام (ره) از تشکیل انقلاب/ورزش ما طبق فرمان رهبر اسلامی شود

double-quot

بابلسر – جارپرس – مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران در جلسه شورای روابط عمومی این سازمان در ساری گفت: یکی از اهداف اصلی امام (ره) از تشکیل انقلاب، برپایی جامعه اسلامی بود که به فرموده رهبر معظم انقلاب، ورزش ما نیز باید اسلامی شود.

 

کد خبر : 22351
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1396 - 8:44
برپایی جامعه اسلامی هدف امام (ره) از تشکیل انقلاب/ورزش ما طبق فرمان رهبر اسلامی شود

به گزارش خبرنگار جارپرس، سید جواد حسینیان ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به وطن و تبریک روز خبرنگار گفت: امروزه بر خود می بالیم و بر خود وظیفه می دانیم که از آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی، شهدا گرانقدر و آنانی که با قلم و قدم خود برای عزت کشور از خودگذشتگی کردند دفاع کنیم.

وی ادامه داد: یکی از اهداف اصلی امام (ره) از تشکیل انقلاب، برپایی جامعه اسلامی بود که به فرموده رهبر معظم انقلاب، ورزش ما نیز باید اسلامی شود.

حسینیان با بیان اینکه ورزش ما در حال حرکت به سوی اسلامی شدن است، ولی گاهاً دچار حاشیه سازی می شود و شاهد یک دگرگونی اخلاقی است افزود: مجموعه راهبردی بسیج ورزشکاران در ورزش استان باید در این مقوله ورود و از این هجمه جلوگیری نماید.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا مازندران خطاب به خبرنگاران گفت: قلم ها باید یکسان و یکپارچه شود و از هویت اسلامی و دینی خود همواره دفاع کند.

وی در خصوص انتقاد برخی از رسانه ها نیز اذعان داشت: انتقادها باید سازنده همراه با راهکار باشد.

حسینیان در پایان یکپارچه سازی رسانه های استان را خواستار شد و گفت: رسانه ها در جهت هم افزایی، اتحاد و انعکاس مطلوب اخبار باید همسو و جریان ساز در جامعه عمل نمایند.

 

 

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.