برنامه‌ریزی پلیس برای کاهش ۴۹ درصدی سوانح ترافیکی در نوروز

double-quot تهران - جارپرس - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی از برنامه‌ریزی برای کاهش ۴۹ تا ۵۰ درصدی سوانح و حوادث ترافیکی در برنامه هفتم توسعه خبر داد.
کد خبر : 86480
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 24 اسفند 1400 - 9:07
برنامه‌ریزی پلیس برای کاهش ۴۹ درصدی سوانح ترافیکی در نوروز

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، سردار سید کمال هادیانفر در رزمایش طرح نوروزی ۱۴۰۱ که صبح امروز در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های فرمانده کل انتظامی کشور اولین جلسه شورایعالی ایمنی و حمل و نقل کشور برگزار شد.

وی با بیان اینکه توجه دولت متمرکز بر موضوع سفرهای نوروزی و ایمنی ترافیک در این ایام شده است، گفت: بنا شد جلسات بعدی شورایعالی ایمنی و حمل و نقل هر دو ماه یک بار با حضور رییس جمهور یا معاون اول رییس جمهوری برگزار شود.

هادیانفر با تاکید بر اینکه مدیریت ترافیک، تسهیل تردد، ایمنی تردد و خدمت رسانی به مردم جزو اولویت‌ها و اهداف همیشگی پلیس است، گفت: کاهش ۴۹ تا ۵۰ درصدی سوانح و حوادث ترافیکی در برنامه هفتم توسعه پیش‌بینی خواهد شد و ماهم برای آن برنامه‌ریزی کرده و باید در این مسیر حرکت کنیم.

وی افزود: باید برای تحقق این مهم از همین فروردین ماه و طرح نوروزی ۱۴۰۱ شروع کنیم و کاهش ۴۹ تا ۵۰ درصدی حوادث ترافیکی را در این ماه و با مشارکت تمام دستگاه‌ها اجرایی کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.