0 نظر
154 بازدید

بررسی ۱۴ طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا در کمیسیون امنیت ملی

double-quot
تهران – جارپرس – رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس از بررسی ۱۴ طرح مربوط به مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا شامل، نقش آمریکا در تروریسم سلفی، شکل‌‌گیری داعش، جلوگیری از واردات دارو و مواد غذایی و کمک‌های صلیب سرخ جهانی در نشست امروز- یکشنبه- کمیسیون خبر داد.
کد خبر : 29111
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 فروردین 1398 - 4:57
بررسی ۱۴ طرح مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا در کمیسیون امنیت ملی

به گزارش جارپرس از خانه ملت، حشمت الله فلاحت‌پیشه در تشریح نشست امروز- یکشنبه- کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در نشست امروز کمیسیون، ۱۴ طرح در راستای مقابله با اقدامات خصمانه آمریکا مطرح شد که الزام دولت و دستگاه‌های مختلف را شامل می‌شود.
نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ۱۴ طرح مذکور مقابله با سیاست‌های آمریکا در حوزه‌های مختلف از جمله نقش آمریکا در تروریسم سلفی، شکل‌‌گیری داعش، انتقال داعش به افغانستان، بیوتروریسم و جلوگیری از واردات دارو و مواد غذایی به ایران و کمک های صلیب سرخ جهانی است.
فلاحت پیشه افزود: قرار شد این طرح‌ها با دعوت از کارشناسان مرکز‌ پژوهش‌های مجلس مورد بررسی قرار گیرد تا قابلیت پیگیری پیدا کند.
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دهم، گلایه رهبری از مجلس در اظهارات اخیر ایشان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: مقام رهبری نوعی گله مندی نسبت به مجلس مطرح کردند.
وی ادامه داد: ما این گلایه را به عنوان فرصت قلمداد کردیم تا جایگاه سیاست خارجی در مجلس را بازتبیین کنیم، از این رو در اولین جلسه ۱۴ طرح را پیشنهاد کردیم و روند تدوین و کارشناسی کار را آغاز کردیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.