0 نظر
151 بازدید

در جلسه مشترک شهردار منطقه و مدیر عامل تاکسیرانی

بررسی وضعیت خطوط تاکسیرانی منطقه ۲۱تهران

double-quot تهران- جارپرس-طی نشست هم اندیشی، شهردار منطقه21 با مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی درخصوص موضوعات مرتبط با مقوله تاکسیرانی در این بخش از کلانشهر تهران گفتگو کردند.
کد خبر : 82340
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 بهمن 1400 - 13:35
بررسی وضعیت خطوط تاکسیرانی منطقه ۲۱تهران

به گزارش جارپرس، حسین کاشانی پور شهردار این منطقه از عزم مدیران شهری در این بخش از غرب پایتخت در زمینه ارایه خدمات به شهروندان به منظور ارتقای سطح رضایتمندی و نیز اعتمادسازی میان آنان خبر داد و گفت: اگر در اتخاذ تدابیر حمل و نقل عمومی به ویژه در زمینه امور مربوط به تاکسیرانی که نتایجش در زمان کمتری نمود پیدا می کند بتوانیم به درستی عمل کنیم، می توانیم رضایت عمومی شهروندان را به دست آوریم.

مهدی اسماعیل بگی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی نیز طی این نشست که در آن مسئولان سازمان تاکسیرانی و شهرداری منطقه۲۱ حضور داشتند، به بیان شاخصه های این منطقه از نظر فعالیت ناوگان تاکسیرانی پرداخت و گفت: به دنبال تمرکز زدایی و تفویض اختیارات به معاونت های حمل ونقل و ترافیک مناطق با هدف ارتقای سطح خدمت رسانی به شهروندان هستیم.

بر این اساس مواردی نظیر وجود شهرک های متعدد در محدوده شهری شهرداری منطقه۲۱، نیازمندی های موجود در زمینه احداث یا جابجایی خطوط تاکسیرانی و… از جمله موضوعات طرح شده در این جلسه آسیب شناسی به شمار می رفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.