بررسی برجام در نشست کمیسیون امنیت مجلس با مدیران بانک‌ها

double-quot
تهران – جارپرس – رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت این کمیسیون نشستی با مدیران عامل بانک ها درباره عملکرد آنها در شرایط کنونی برجام و حدود اعتباری ایران در خارج از کشور برگزار خواهد کرد.

کد خبر : 26674
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1397 - 7:16
بررسی برجام در نشست کمیسیون امنیت مجلس با مدیران بانک‌ها

به گزارش جارپرس به نقل از ایرنا، حشمت الله فلاحت‌پیشه در توضیح نشست روز یکشنبه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی فردا عصر نشستی با مدیران عامل بانک‌های مرکزی و معاونت امور بانکی در وزارت اقتصاد و دارایی خواهد داشت.
نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هدف از برگزاری این نشست بررسی وضعیت بانک‌ها است به خصوص در شرایط کنونی که موضوع برجام، سیاست خارجی و سرنوشت حدود اعتباری ایران در خارج از کشور است و نظرات مدیران عامل بانک‌ها شنیده شود.
وی با اشاره به بی سابقه بودن برگزاری چنین جلسه ای در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، افزود: تاثیر هر تصمیم در سطح مجلس و دولت باید بررسی و تاثیر آن بر عملکرد دستگاه‌ها ارزیابی شود، بخشی از تصمیماتی هم که اخیرا در مجلس اتخاذ می‌شود مربوط به مناسبات کشور و سرمایه گذاری‌های متقابل است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با این حال نشست مذکور برگزار می‌شود زیرا به اتخاذ نگاه واقع بینانه در مجلس و کمیسیون کمک بسیار خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.