برای اداره کشور به ترکیب مدیران جوان و تجربه مدیران با سابقه نیازمندیم

double-quot تهران - جارپرس - یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: ما باید با استفاده از تجربه های تلخ و شیرین افراد با سابقه و ایده ها و شناخت های مدیران جوان، برنامه ریزی دقیقی برای حل مشکلات داشته باشیم.
کد خبر : 71760
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 آبان 1400 - 8:37
برای اداره کشور به ترکیب مدیران جوان و تجربه مدیران با سابقه نیازمندیم

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، غلامرضا شریعتی با تاکید بر ضرورت استفاده از نیروهای جوان که با دغدغه های جوانان آشنا هستند، بیان کرد: واقعیت این است که ما برای اداره کشور هم به مدیران جوان که با دغدغه های جوانان جامعه آشنا هستند، محتاج هستیم و هم به افراد باتجربه که تجربه کار اجرایی دارند نیاز داریم. مقام معظم رهبری نیز به ترکیبی از این دو قشر برای اداره کشور تاکید دارند.

وی در ادامه اظهار کرد: مدیران جوان قطعا با دغدغه های جوانان در حوزه اشتغال، مسکن و ازدواج آشنایی دارند و می توانند برای تحقق مطالبات این قشر گام های خوبی بردارند. در عین حال مدیران جوان لازم است که از تجربه های افراد دارای سابقه برای جلوگیری از تکرار خطاها استفاده کنند.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: ما از مدیران جوان انتظار داریم حالا که فرصت خدمت به مردم برای آنان مهیا شده، حتما در کنار ایده ها و شناخت های خود، از تجربه های تلخ و شیرین افراد دارای سابقه استفاده کنند.

این عضو هیات رئیسه فراکسیون دیپلماسی بین المللی مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: تجربه های تلخ افراد با سابقه می تواند موجب عبرت شود و جوانی که مدیر شده است با شنیدن این تجارب دیگر راه خطا را طی نمی کند و فرصت ها را از دست نخواهد داد. ما باید با استفاده از تجربه های تلخ و شیرین افراد با سابقه و ایده ها و شناخت مدیران جوان از مسائل و دغدغه های جامعه، برنامه ریزی دقیقی برای حل مشکلات داشته باشیم.

شریعتی در پایان افزود: امروز جوانان جامعه درگیر گره های مختلفی در حوزه معیشت، اشتغال، مسکن و ازدواج هستند که برای گره گشایی از این مشکلات به ترکیبی از شناخت مدیران جوان و تجربه مدیران با سابقه، نیازمند هستیم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.