0 نظر
171 بازدید

برانکو: بازیکنانم من را سرشار از شادی کردند/صنعت نفت ضعیف نبود ما قوی بودیم

double-quot

آبادان-جارپرس-«برانکو ایوانکوویچ» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، پس از پیروزی برابر صنعت نفت آبادان گفت: نوع بازی بازیکنان تیم پرسپولیس در این دیدار به گونه ای بود که سرشار از شادی شدم.

کد خبر : 24687
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 19 بهمن 1396 - 5:40
برانکو: بازیکنانم من را سرشار از شادی کردند/صنعت نفت ضعیف نبود ما قوی بودیم

به گزارش جارپرس از ایرنا، برانکو چهارشنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران اظهارکرد: خیلی خوب بازی کردیم و با این پیروزی گام بزرگی به سوی قهرمانی برداشتیم.
وی افزود: امروز بازیکنان من به گونه ای بازی کردند که خوشحالی من و هواداران پرسپولیس را به همراه داشت.
سرمربی پرسپولیس تهران گفت: تیم صنعت نفت تیم قابل احترامی است؛ فصل گذشته در آبادان باختیم و امسال نیز در جام حذفی مغلوب این تیم شدیم، ولی در این دیدار بهتر از نفتی ها ظاهر شدیم.
وی ادامه داد: تیم صنعت نفت امروز بد نبود، بلکه ما خیلی خوب بودیم و از موقعیت ها به بهترین شکل ممکن در ورزشگاه تختی آبادان استفاده کردیم.
وی افزود: صنعت نفت نسبت به بازی قبلی اش مقابل فولاد چند تغییر داشت و فکر می کنم به دلیل خستگی بازیکنانش این تغییرات صورت گرفت و طبیعی است که به دلیل فشردگی بازی ها، خستگی به بازیکنان غلبه کند.
سرمربی پرسپولیس تهران گفت: ما نیز به دلیل حضور در باشگاه های آسیایی از این پس باید بازی ها را فشرده دنبال کنیم ، به این دلیل امروز تغییراتی در ترکیب داشتیم.
برانکو در خصوص استفاده نکردن از «محسن مسلمان» در بازی های اخیر این تیم افزود: در تمرینات باشگاهی، هر بازیکنی که آماده باشد درون ترکیب قرار می گیرد و خوشحالیم در میانه زمین «احمد نوراللهی» به ما ملحق شد و با توجه به شرایط او در هر مسابقه ۱۰ تا ۱۵ دقیقه به او فرصت بازی می‌ دهیم.
تیم فوتبال پرسپولیس تهران عصر چهارشنبه از هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر کشور برابر میزبانش صنعت نفت آبادان با سه گل به برتری رسید تا با ۵۴ امتیاز جایگاهش در صدر جدول را تثبیت کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.