بذرپاش: آماده تشکیل کارگروه حسابرسی فناوری اطلاعات هستیم

double-quot تهران - جارپرس - مراسم افتتاحیه نشست بین المللی حسابرسی فناوری اطلاعات ویژه اعضای سازمان اکوسای به میزبانی کشورمان و با حضور کلیه اعضای این سازمان و ناظران و برخی کشورهای دیگر در بستر مجازی، با سخنرانی رئیس کل دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.
کد خبر : 80829
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دی 1400 - 18:27
بذرپاش: آماده تشکیل کارگروه حسابرسی فناوری اطلاعات هستیم

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، به نقل از دفتر روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، مهرداد بذرپاش رئیس کل دیوان محاسبات کشور در این مراسم، با ابراز خرسندی از میزبانی تهران به عنوان اولین دوره مندرج در برنامه آموزشی اکوسای در سال جدید میلادی در موضوع حسابرسی فناوری اطلاعات ویژه اعضای سازمان اکوسای، از حضور بی سابقه تمامی اعضای دائم و ناظر سازمان اکوسای و همچنین شرکت کنندگانی از سازمان آسوسای در این رویداد بین المللی تقدیر کرد.

بذرپاش در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: تقویت نشست‌های تخصصی در راستای تحکیم پیمان های موضوعی و منطقه ای می‌تواند کشورها را در مدیریت بحران‌های داخلی تقویت و باعث تاب آوری بیشتر در مقابل فشارهای بین‌المللی شود تا دنیا را از یکجانبه گرایی برخی کشور نجات دهند.

وی با بیان اینکه اعضای اکوسای ملت هایی متمدن با پیشینه تاریخی درخشان هستند، در کنار هم بودن این کشورها در موضوعات و سازمان های مختلف را پایه گذار یکی از مهمترین پیمان های بین المللی در آینده ای نه چندان دور دانست و خواستار تلاش بیشتر آنها جهت حضور موثرتر در سازمان های آسوسای و اینتوسای شد.

بذرپاش در پایان با اعلام آمادگی دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران برای تشکیل کارگروهی با محوریت حسابرسی فناوری اطلاعات همسو با سیاست های اینتوسای، گفت: ایران تاکید زیادی بر تقویت نقش فناوری اطلاعات در حسابرسی ها دارد و انتخاب شعار «دیوان فناورانه مردم پایه» مبیّن این اهمیت است. همچنین دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را جهت ارتقای روابط دوجانبه با اعضای اکوسای اعلام می کند و از احیا و به روزرسانی تفاهم نامه های دوجانبه با اعضا، استقبال می نماید.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.