با گلایه مردم از تماس‌های صوتی تبلیغاتی، اپراتور اخطار گرفت

double-quot تهران - جارپرس - رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد که شرکت تبلیغاتی که با تماس‌های صوتی با مشترکان مزاحمت ایجاد کرده بود، شناسایی و به اپراتور مربوطه جهت برخورد با این شرکت اخطار داده شده است.
کد خبر : 124542
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 خرداد 1402 - 20:16
با گلایه مردم از تماس‌های صوتی تبلیغاتی، اپراتور اخطار گرفت

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، افزایش شکایت کاربران درباره پیامک‌های گاه‌وبی‌گاه تبلیغاتی موجب شد مسوولان فکر چاره‌ای برای جلوگیری از اینگونه مزاحمت‌ها کنند، اما برخی شرکت‌ها تماس را جایگزین کرده‌اند؛ بنابراین شاید شما هم، چندین تماس‌ صوتی تبلیغاتی مزاحم دریافت کرده باشید.

اخیرا و به دنبال گلایه کاربران از افزایش برقراری تماس‌های تبلیغاتی صوتی از سوی برخی اپراتورها، وزیر ارتباطات اعلام کرد که به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دستور  پیگیری این موضوع را  داد.

بیشتر بخوانید:

تماس‌های تبلیغاتی مصداق مزاحمت غیرقانونی!

در این راستا امیر محمد لاجوردی –  رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در یکی از شبکه‌های اجتماعی داخلی اعلام کرد که در نتیجه پیگیری این موضوع، شرکت تبلیغاتی که این مزاحمت را ایجاد کرده بود، شناسایی و به اپراتور مربوطه جهت برخورد با این شرکت و نظارت بیشتر بر عملکرد مشترکین مشابه اخطار داده شد. همچنین در جهت جلوگیری از موارد مشابه موضوع به همه اپراتورها جهت نظارت بر عملکرد مشترکین خود ابلاغ شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.