رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران:

با هر گونه گرانفروشی در بازار برخورد خواهیم کرد

double-quot تهران- جارپرس-رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران :با هر گونه سوء استفاده و گرانفروشی در بازار به شدت برخورد خواهیم کرد.
کد خبر : 74845
| خبرنگار : سیاوش جعفر بلاغتی
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 آذر 1400 - 9:15
با هر گونه گرانفروشی در بازار برخورد خواهیم کرد

به گزارش جارپرس ؛ مهندس حسینقلی قوانلورئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران با اعلام این مطلب در نشست مشترک روسای بسیج اصناف ، روسای ادارات تعزیرات حکومتی، روسای ادارت جهاد کشاورزی و روسای ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان های سراسر استان افزود: این نشست در راستای اجرایی کردن تفاهم نامه معاون اول محترم رئیس جمهور با رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین کشور در مورد نظارت و بازار صورت گرفته است.

وی افزود: در شرایطی که ما هم اکنون درگیر جنگ اقتصادی هستیم قطعاً شاهد تبعاتی در سطح بازار خواهیم بود و عده ای قصد سوء استفاده از فضای موجود را خواهند داشت.

او اضافه کرد: به هم خوردن عرضه و تقاضا بنا به وجود برخی فضای روانی، گرانفروشی و احتکار کالا از تبعات این جنگ اقتصادی بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تصریح کرد: در جنگ اقتصادی باید از تمامی ظرفیت های مردمی استفاده کرد که یکی از این ظرفیت ها بسیج است.

مهندس قوانلو تاکید کرد: مزیت بسیج اصناف این است که از خود بازار شکل گرفته و این نهاد با اتاق های اصناف ارتباط نزدیکی دارد.

وی با اشاره به کمبود نیروی بازرس در بازرسی از واحد های صنفی اعلام داشت: با توجه به تفاهم نامه ایجاد شده مقرر شد در مرحله اول ۲۰۰ بازرس از بسیج اصناف به سطح بازرسین بازار استان اضافه شده و سازمان یافته تر از قبل بر بازار نظارت داشته باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در پایان خاطر نشان ساعت: یقیناً حضور این بازرسان باعث آرامش در سطح بازار خواهد شد و شاهد ثبات بیشتر در بازار خواهیم بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.