0 نظر
173 بازدید

باشگاه سیاه جامگان فک پلمپ شد

double-quot

تهران-جارپرس-مالک باشگاه سیاه جامگان مشهد گفت: با رایزنی های گسترده و مساعدت مقام قضایی، مشکل پلمپ باشگاه به صورت موقت رفع شده است.

کد خبر : 23774
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1396 - 11:49
باشگاه سیاه جامگان فک پلمپ شد

نیروی انتظامی مشهد امروز دوشنبه با داشتن حکم قضایی، در باشگاه سیاه جامگان را پلمپ کرد تا در آستانه دیدار حساس این تیم با تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر که از ساعت ۱۴ و ۴۵ دقیقه آغاز می شود، دسترسی تیم مشهدی به کارت های بازی بازیکنان میسر نشود. این اتفاق در حالی رخ داد که در صورت همراه نداشتن کارت های بازی بازیکنان، مسئولان برگزاری لیگ برتر اجازه بازی را به تیم سیاه جامگان نمی دادند.
«محمدرضا عباسی» به خبرنگار ایرنا گفت: مقام قضایی تا روز شنبه – چهارم آذر ماه – به باشگاه مهلت داد تا مشکلات مربوط به پلمپ باشگاه را رفع کند.
وی افزود: مقدمات شکستن پلمپ در باشگاه با حضور مقام های انتظامی و قضایی انجام شده است.
مالک باشگاه سیاه جامگان مشهد گفت: دلیل پلمپ باشگاه موضوع تغییر نام باشگاه بوده و قرار شد تا چهارم آذر ماه اقدامات مربوط به تغییر نام باشگاه انجام شود.
عباسی گفت: متاسفانه این اتفاق شوک بدی به تیم وارد کرده است و نتوانستیم به هوادران باشگاه برای سرویس دهی و انتقال آنها به ورزشگاه برنامه ریزی کنیم.
مالک باشگاه سیاه جامگان افزود: این هدیه مسئولان ورزش استان خراسان رضوی در روز اول ماه ربیع الاول به تیم سیاه جامگان بود. با این حال امیدوارم بازیکنان با غیرت خود در رقابت با استقلال موفق باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.