بازدید معاون پرستاری وزارت بهداشت از بیمارستان های کوهدشت و چگینی در لرستان

double-quot لرستان- جارپرس-معاون پرستاری وزارت بهداشت در جریان سفر به استان لرستان با حضور در شهرستان های کوهدشت و چگینی از بیمارستان این دو شهر بازدید کرد.
کد خبر : 49808
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اسفند 1399 - 12:18
بازدید معاون پرستاری وزارت بهداشت از بیمارستان های کوهدشت و چگینی در لرستان

به گزارش جارپرس از وبدا، دکتر مریم حضرتی که به منظور بررسی نحوه مدیریت بیماری کووید-۱۹ و بررسی وضعیت پرستاری دانشگاه علوم پزشکی لرستان به این استان سفر کرده است از بیمارستان‌های امام خمینی (ره) کوهدشت و چگنی بازدید کرد.
وی در این بازدید ضمن گفتگو با پرستاران و کادر درمان با اهدای گل از خدمات یکساله وخستگی ناپذیر پرستاران و کادر بهداشت و درمان در طول یکسال گذشته تجلیل کرد.
دکتر حضرتی سپس با حضور در فرمانداری کوهدشت در جلسه ای با حضور حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه، مهندس بیرانوند فرماندار، دکتر آزادبخت معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان، دکتر سوری رییس شبکه بهداشت و درمان، دکتر کوهی رییس بیمارستان و جمعی از مدیران شبکه بهداشت و درمان درباره مشکلات و کمبودهای کادر بهداشت و درمان به بحث و گفتگو پرداخت.
در این مراسم سیاوش حاتمی مترون بیمارستان کوهدشت و پویان فلاحی رییس نظام پرستاری این شهرستان در سخنانی مشکلات و کمبودهای موجود پرستاری را بیان کردند.
دکتر حضرتی در ادامه سفر خود به استان لرستان از بیمارستانهای خرم آباد، مرکز خدمات جامع سلامت این شهر بازدید و جلساتی را با شورای هماهنگی پرستاری و هیات رییسه دانشگاه خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.