0 نظر
113 بازدید

بازداشت عروس و داماد و فیلمبردار

double-quot تهران - جارپرس - معاون فضای مجازی و رسانه و نظارت بر ضابطین حوزه دادستانی مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری و بازداشت عروس و داماد و فیلمبردار به جرم انتشار محتوای مجرمانه خبر داد.
کد خبر : 93312
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 خرداد 1401 - 19:20
بازداشت عروس و داماد و فیلمبردار

 

حمید نادریان، با اظهار تأسف از اینکه برخی کلیپ ها و تصاویر نامتعارف در فضای مجازی استان منتشر می شود، گفت: این اقدام با فرهنگ و رسوم اصیل و عشیره ای استان کهگیلویه و بویراحمد سنخیتی ندارد و در این زمینه دستگاه قضایی استان، پلیس فتا و نهادهای امنیتی ورود جدی خواهند کرد.

وی اظهار کرد: در پی وصول گزارشی به سامد ک.ب( سامانه ارتباط مستقیم با دادستان مرکز استان) مشخص شد، عروس و داماد با وضعیت ظاهری خاص و در دست گرفتن اسلحه جنگی و فیلمبرداری این صحنه، مبادرت به انتشار این محتوای مجرمانه در فضای مجازی استان کردند که موجب تشویش اذهان عمومی شد.

معاون دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج تصریح کرد: برخی افراد امنیت روانی جامعه را با اقدامات غیرقانونی خود تحت‌الشعاع خود قرار می دهند که در همین خصوص، با توجه به اهمیت بزه، با صدور دستورات قضایی، عروس و داماد و نیز فیلمبردار شناسایی و بازداشت شدند و تا تکمیل تحقیقات نیز این افراد در بازداشت به سر خواهند برد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویر احمد، نادریان بیان کرد: راه اندازی سامانه “سامد ک.ب” (سامانه ارتباط مستقیم مردمی با دادستان مرکز استان) موجب شده که، شکایت ها، پیشنهادات و انتقادهای مردمی در خصوص حوزه فضای مجازی و سایر موارد تخلفات صورت گرفته در سطح استان به این سامانه ارسال می شود که بازخورد بسیار مطلوبی در پی داشته که از برکات اعتماد عموم مردم شریف استان به دستگاه قضایی و سامانه “سامد ک.ب” است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.