0 نظر
79 بازدید

ایران استوار؛ ۴۴ سال افتخار

بازتاب راهپیمایی بزرگ «۴۴ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی» در رسانه‌های جهان

double-quot تهران- جارپرس-راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی در رسانه‌های جهان با بازتاب‌ گسترده همراه بود.
کد خبر : 114725
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1401 - 14:12
بازتاب راهپیمایی بزرگ «۴۴ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی» در رسانه‌های جهان

به گزارش  جارپرس ازایسنا، خبرگزاری اسپوتنیک نوشت که مراسم راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران از ساعت ۹ صبح امروز در تهران و سراسر ایران آغاز و با حضور جوانان و نوجوانان برگزار شد.

خبرگزاری فرانسه با بازتاب راهپیمایی بزرگ جشن انقلاب اسلامی نوشت که ده‌ها هزار نفر در تهران و دیگر شهرها برای بزرگداشت پیروزی جمهوری اسلامی به خیابان‌ها آمدند. طی سال‌های اخیر به دلیل کووید ۱۹، بزرگداشت سقوط شاه از داخل ماشین‌ها جشن گرفته می‌شد اما امسال خیلی از مردم با پای پیاده در میدان آزادی تجمع پیدا کردند.

خبرگزاری العربیه نوشت که مردم در جشن انقلاب اسلامی با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» گردهم آمدند. موشک‌های بالستیک سجیل و پهپادهای شاهد ۱۳۶ نیز در کنار میدان آزادی به نمایش گذاشته شده بود.

تی آر تی نیز به نقل از منابع خود گزارش داد که جشن انقلاب اسلامی در ۱۴۰۰ شهر و روستا برگزار شده و ویدیوهایی از گردهمایی‌های بزرگ در اصفهان، تبریز، مشهد و شیراز منتشر شده است.

پایگاه خبری بارونز نوشت که ده‌ها هزار نفر با در دست داشتن پرچم و دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» در جشن پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کردند.

روزنامه گاردین نیز با تیتر «ایرانیان چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند» به بازنشر گسترده اخبار راهپیمایی ۲۲ بهمن پرداخت.

المنار نیز در خبری نوشت که ملت ایران با حضور در خیابان‌ها سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط حکومت پهلوی در سال ۱۳۵۷ را جشن گرفتند.
رسانه صهیونیستی آی ۲۴ نیوز نوشت که پس از ماه‌ها ناآرامی در ایران، ده‌ها هزار ایرانی در جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی خیابان‌های ایران را اشغال کردند.

فرانسه ۲۴ نیز در گزارش خود از تجمع انقلابی در ایران نوشت که مردم بانگ «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر آل سعود» سر دادند و مطابق با گزارش‌ها جشن انقلاب در ۱۴۰۰ شهر و روستا برگزار شده است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.