بارش باران و برف در تهران از فرداشب

double-quot تهران - جارپرس - بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد ملایم و بارش باران و برف در تهران از اواخر وقت دوشنبه (۱۷ بهمن) پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر : 114378
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 بهمن 1401 - 22:43
بارش باران و برف در تهران از فرداشب

 

به گزارش جارپرس از ایسنا، با بررسی نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدل‌های پیش‌یابی عددی طی پنج روز آینده وضعیت جوی استان تهران آسمانی کمی ابری تا نیمه‌ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود.

برای امروز و فردا (۱۶ و ۱۷ بهمن) در صورت عدم مهار منابع آلاینده‌های جوی به دلیل عدم وزش باد قابل ملاحظه غبار رقیق دور از انتظار نخواهد بود.

با ورود سامانه بارشی جدید از اواخر وقت دوشنبه (۱۷ بهمن) تا پایان هفته با فعالیت متناوب سامانه بارشی افزایش ابر و در بعضی ساعات بارش برف و باران در سطح استان در نیمه‌شمالی بارش برف در ارتفاعات، برف و کولاک برف گاهی همراه با مه پیش‌بینی می‌شود.

عمده بارش‌ها برای اواخر وقت دوشنبه و طی روز سه‌شنبه(۱۸ بهمن) در مرکز و نیمه‌جنوبی به صورت بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و روز پنجشنبه(۲۰ بهمن) به صورت برف و باران است.

امروز در نواحی شرقی و ارتفاعات و از اواخر وقت سه‌شنبه و طی روز چهارشنبه تا صبح پنجشنبه در سطح استان وزش باد به‌ویژه در بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید مورد انتظار است.

تا روز سه‌شنبه شاهد افزایش نسبی دما خواهیم بود و سپس تا پایان هفته روند کاهش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۱۷ بهمن) نیمه‌ابری تا ابری همراه با غبار صبحگاهی با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۱۸ بهمن ) نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها بارش باران و در شب وزش باد با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۱۸- سردترین ایستگاه هواشناسی بود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.