باراک اوباما اولین گردهمایی حضوری را برای بایدن برگزار می‌کند

double-quot تهران - جارپرس - در حالی که تنها دو هفته تا انتخابات نوامبر زمان مانده است، باراک اوباما، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا امروز (چهارشنبه) برای شرکت در اولین کمپین حضوری ۲۰۲۰ به نفع جو بایدن به فیلادلفیا می‌رود.
کد خبر : 35375
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 مهر 1399 - 10:26
باراک اوباما اولین گردهمایی حضوری را برای بایدن برگزار می‌کند

به گزارش جارپرس به نقل از ایسنا از خبرگزاری آسوشیتدپرس، باراک اوباما در سال ۲۰۱۶ در همین مکان آخرین صحبت‌هایش را در تایید هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آن سال خطاب به هزاران تن مطرح کرده بود.

اکنون با پاندمی کرونا، باراک اوباما در جمع کوچکتری سخنرانی خواهد داشت و حامیان دموکرات‌ها صحبت‌های او را از رادیوی داخل خودروی خودشان می‌شنوند.

دموکرات‌ها در سالی که گردهمایی‌های بزرگ خود را با تجمعات کوچک و مراسم‌هایی با رعایت فاصله اجتماعی جایگزین کردند، با چالشی برای ترغیب و جلب‌نظر رای‌دهندگان مواجه هستند. این در صورتی است که دونالد ترامپ و حزب جمهوری‌خواهش در این پاندمی چنین رویکردی نداشتند.

باراک اوباما از چهره‌های سرشناس دموکرات‌ها و سخنور قهاری است که ممکن است روی این اوضاع تاثیر بگذارد. دموکرات‌ها معتقدند که او بهتر از دیگران به جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات سوم نوامبر که سابقا معاون او بود، آشناست و همچنان یکی از مهمترین دارایی‌های این حزب در آخرین روزهای کارزار انتخاباتی است.

مایکل نوتر، شهردار سابق شهر فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا گفت: خصوصا در فیلادلفیا، او خط پایانی است و همچنان چهره‌ای سرشناس و بزرگ برای دموکرات‌ها به شمار می‌رود.

سفر اوباما به فیلادلفیا تاکیدی بر اهمیت ایالت چرخشی و مهم پنسیلوانیاست. شخص بایدن هم سفرهایی به این ایالت داشته است. چنانچه ترامپ در این ایالت بازنده شود، مسیر او برای پیروزی دوباره در انتخابات به شدت سخت می‌شود. به گفته شهردار سابق فیلادلفیا، حضور باراک اوباما به تقویت جایگاه کمپین بایدن کمک می‌کند.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.