0 نظر
66 بازدید

بادهای ۱۲۰ روزه و بارش‌های سیلابی در سیستان و بلوچستان تشدید می‌شود

double-quot زاهدان - جارپرس - مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان از شدت گرفتن بادهای ۱۲۰ روزه در شمال استان و تداوم بارش‌های سیلابی در جنوب این استان خبر داد.
کد خبر : 130853
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مرداد 1402 - 18:38
بادهای ۱۲۰ روزه و بارش‌های سیلابی در سیستان و بلوچستان تشدید می‌شود

به گزارش جارپرس از ایرنا، محسن حیدری اظهار کرد: از اوایل وقت پنجشنبه تا صبح دوشنبه ۹ مردادماه جاری وزش باد شدید گرد و خاک برای مناطق شمالی سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: در این مدت افزایش غبار و برخی ساعات روز جمعه وزش باد به نسبت شدید برای زاهدان و مناطق مرکزی سیستان و بلوچستان وجود دارد.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به هشدار سطح نارنجی شماره ۱۳ در خصوص بارش‌های سیلابی جنوب استان از تداوم بارش‌ها تا روز پنجشنبه خبر داد.
وی ضمن توصیه به شهروندان مبنی بر رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک در زمان غبار آلود شدن هوا، بیان کرد: باید مقررات رانندگی در ترددهای جاده‌ای به سمت سیستان و خراسان جنوبی و رضوی را رعایت کرد و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم را در نظر گرفت.

به گزارش ایرنا در هشدار نارنجی ‌رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسوول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.